کد خبر 776211
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید مدافع تیمش را به خاطر مسائل انضباطی فعلا از تیم کنار گذاشته است.

به گزارش مشرق، مجید جلالی درباره پیروزی برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: مساله‌ای که برای ما بسیار مهم بود و نقش مهمی در موفقیت ما داشت، فرصت خوبی بود که برای آماده‌سازی این دیدار داشتیم. ما بعد از بازی مقابل بادران در جام حذفی، فرصت خوبی داشتیم که خودمان را برای این بازی آماده کنیم و تیم‌مان ترمیم شود. به همین خاطر طی روزهای اخیر تمرین‌های خوبی را انجام دادیم و با آمادگی کامل و اتخاذ ایده‌های تاکتیکی مناسب بازی را آغاز کردیم. البته بازیکنانم هم درون زمین تلاش کردند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. من به بازیکنانم گفته بودم هر تیمی در دنیا نقاط ضعفی دارد. بهتر این است که نقاط ضعف تیم‌تان را بشناسید و با غلبه بر آن‌ها سعی کنید حریف را شکست دهید. البته در برابر تیمی چون پرسپولیس انجام چنین کاری ساده نیست.

وی افزود: بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را داشت. این تیم در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیا است اما ما تلاش کردیم که راه‌های حمله و نفوذ آن‌ها را ببندیم. این‌ را هم بدانید پرسپولیس نیمکت قدرتمندی دارد و با وجود این که ما سعی کردیم راه‌های نفوذشان را ببندیم اما با انجام تعویض‌هایی شرایط را تغییر دادند. با این حال تمام تلاش‌مان را در زمین انجام دادیم و در نهایت به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

وی درباره سبک بازی تیمش در برابر پرسپولیس هم گفت: اگر تمام زمین را در اختیار پرسپولیس قرار می‌دادیم قاعدتا آن‌ها با استفاده از این موقعیت فشار زیادی به ما می‌آوردند. من خوشحالم بازیکنانم زمانی که توپ را در اختیار می‌گرفتند، در ۶۰ درصد مواقع می‌دانستند کجا باید توپ را ارسال کنند که بازی در آنجا جریان داشته باشد.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار برابر پرسپولیس تیم شما بهتر بود که پیروز شدید یا پرسپولیس ضعیف ظاهر شد گفت: با هر تیم خوبی زمانی که بازی می‌کنید اگر بتوانید امکانات آن تیم را ببندید، قاعدتا می‌توانید موفق باشید. در بازی با پرسپولیس هم شاید برخی‌ها بگویند پرسپولیس آن بازی همیشگی‌اش را به نمایش نگذاشت اما واقعیت این است که از نظر فنی، ما تمام راه‌های نفوذ حریف را بستیم که همین امر باعث شد پرسپولیس نتواند تیم همیشگی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه صحبت‌هایش درباره جدایی امیرحسین صادقی در این تیم گفت: این یک مشکل درون تیمی است. من حتی موضوع امیرحسین صادقی را به باشگاه واگذار نکردم. یک مساله انضباطی پیش آمد که به همین خاطر به صادقی گفتم فعلا در تمرین‌ها حاضر نشود تا خودم درباره‌اش تصمیم بگیرم. واقعیت ماجرا هم این است که روز بعد از بازی‌مان با بادران قرار بود بازیکنان به استخر بروند اما امیرحسین صادقی این کار را انجام نداد و به همین خاطر من که باید نظم تیمی‌ام را حفظ کنم تصمیم گرفتم فعلا در تمرین‌ها حاضر نشود. من سرمربی تیم هستم و با سبک خودم با این گونه مسائل حاشیه‌ای برخورد می‌کنم.

او در پایان درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر نفت تهران که هدایت آن را علی کریمی بر عهده دارد گفت: برایم بسیار خوشحال کننده است که در این بازی علی کریمی را دوباره می‌بینم. امیدوارم بازی جذاب و تماشایی شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس