کد خبر 775960
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
پرستو گلستانی

باندی خاص سینما را در دست گرفته‌اند. فیلم می‌سازند، انتخاب بازیگر می‌کنند و در انتها فیلم را پخش می‌کنند. این لابی سینمایی به غیر خودی‌ها کسی را وارد این عرصه نمی‌کند و من هم جزو آن دسته کسانی هستم.

به گزارش مشرق، پرستو گلستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: پیشنهادات زیادی برای بازی در تلویزیون و تئاتر به من شده است اما هنوز هیچکدام از آنها قطعی نشده است.

وی دلیل کم‌کاری خود در بازیگری را اینگونه وصف کرد: کم‌کاری من در بازیگری بحث گسترده‌ای است که برای توضیح به زمان زیادی نیاز دارد اما در بخش ابتدایی مشکل اصلی فیلمنامه است. فیلمنامه‌ها و کیفیت آثار بسیار پایین آمده و برخی متون اصلاً ارزش خواندن هم نداشتند. به همین دلیل ترجیح می‌دهم بیشتر به تئاتر و تدریس مشغول باشم.

بازیگر سریال دردسرهای عظیم غیبت خود در سینما را این طور تشریح کرد: دلیل بسیار واضحی در خصوص غیبت من در سینما وجود دارد و آن هم باندبازی شدید و گسترده در این مدیوم است. سینمای این روزها در دست عده‌ای خاص قرار دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: این افراد تمامی بخش‌های سینما را در دست گرفته‌اند. خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند، فیلم می‌سازند، انتخاب بازیگر می‌کنند و در انتها فیلم را پخش می‌کنند. این لابی سینمایی به غیر خودی‌ها کسی را وارد این عرصه نمی‌کند و من هم جزو آن دسته کسانی هستم که در این لابی‌بازی حضور ندارم.

گلستانی با اشاره به تجربه کارگردانی در تلویزیون خارطرنشان کرد: چندین فیلمنامه آماده ساخت برای تلویزیون دارم که اگر فرصت اجازه دهد به زودی برای ساخت یک سریال اقدام خواهم کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • P IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    9 0
    همه جا در دست یک عده خاص هست کلا" باند درست کردن خدا لعنتشون کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس