کد خبر 775921
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
جهانگیری

دبیرهیئت دولت گفت: هیچ تغییری در ساعت کار دستگاهها، بانکها و شرکت ها ایجاد نمی شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت 9 مجاز شمرده می شود.

به گزارش مشرق، عباس حاجی‌میرزایی دبیر هیئت دولت درباره بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به مناسبت آغاز سال تحصیلی و تسهیل تردد دانش آموزان توضیحاتی ارائه کرد. 

حاجی میرزایی گفت:  شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی  و افزایش تقاضای سفر های شهری  و تا دو هفته ای که برای برقراری  کامل سرویس های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش آموزان  و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه  می رسانند  زمان لازم است، درخواست کردند که تاخیر تا ساعت 9 صبح از اول تا 15 مهرماه کارمندان مجاز  شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود. برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه ای چنین اجازه ای را صادر کردند.

میرزایی اضافه کرد: هیچ تغییری در ساعت کار دستگاهها، بانکها  و شرکت ها ایجاد نمی شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت 9 مجاز شمرده می شود.

دبیر هیئت دولت افزود: در اصل این بخشنامه یک مساعت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

متن کامل بخشنامه جهانگیری به شرح ذیل است:

با توجه به آغاز سال تحصیلی 1397-1396 و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت (9) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.
  اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    2 0
    اگه میشد که ساعت مدارس با اداره های دولتی و خصوصی تغییر میکرد خیلی خوب میشدوساعت شروع مدارس یکساعت دیرتر شروع میشد ترافیک وحشتناک تهران خیلی قابل تحمل میشد.
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    0 0
    باید ثبت نام دانش آموزان دورتر از محل زندگیشان که نیاز به جباجائی با خودرو دارد ممنوع می شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس