پرسپولیس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان با برتری شاگردان جلالی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در آخرین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان بود که این دیدار با شکست یک بر صفر سرخپوشان همراه شد. تک گل این دیدار را مرتضی آقاخان در دقیقه 5 از روی یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه پرسپولیس کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، شایان مصلح (علی علیپور - 70)، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (محسن مسلمان - 58)، سیامک نعمتی (وحید امیری - 58)، مهدی طارمی و گادوین منشا.

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق‌وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، مرتضی آقاخان، مهدی مومنی و افرانگ دافه (علی حمودی - 61).

علیرضا فغانی داور بازی بود.

نیمه اول
دقیقه 5:
مرتضی آقاخان اولین موقعیت جدی پیکان را که از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمده بود، به زیبایی تبدیل به گل کرد.

دقیقه 5: علیرضا فغانی به مرتضی آقاخان بابت درآوردن پیراهنش پس از گلزنی کارت زرد داد.

دقیقه 11: آقاخان پس از ورود به محوطه جریمه از زاویه بسته شوت خود را به سمت دروازه شلیک کرد که توپ او راهی اوت شد.

دقیقه 21: مهدی طارمی در محوطه جریمه ضربه‌ای را به سمت دروازه پیکان زد که نیازمند توپ او را برگشت داد و توپ دوم را هم مدافعان پیکان از مقابل منشا دور کردند.

دقیقه 23: سیامک نعمتی از راه دور شوتی را به سمت دروازه پیکان زد که راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 28: مهدی مومنی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 1+45: کرنر ارسالی پرسپولیسی‌ها روی دروازه پیکان پشت محوطه جریمه به شجاع خلیل‌زاده رسید که این بازیکن با ضربه قیچی برگردان قصد باز کردن دروازه را داشت. مهدی طارمی مقابل دروازه می‌توانست با یک اثرگذاری گلزنی کند که ناموفق بود تا این توپ راهی اوت شود.

نیمه دوم
دقیقه 59:
امیرحسین کریمی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 65: شجاع خلیل‌زاده به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت فغانی، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 66: ارسال شایان مصلح روی دروازه پیکان با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که نیازمند موفق شد ضربه او را مهار کند.

دقیقه 76: علی علیپور پاس در عمقی را از محسن مسلمان دریافت کرد که پس از دریبل دروازه‌بان ضربه‌اش را به سمت دروازه زد، اما توپ پس از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 88: فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد، اما ضربه او به بالای دروازه رفت.

 با برتری پیکان، اولین شکست فصل پرسپولیس ثبت شد تا سرخپوشان فرصت بازگشت به صدر جدول و سبقت از پارس جنوبی جم را از دست بدهند. پرسپولیس 13 امتیازی با 3 امتیاز کمتر از پارس در رتبه دوم جدول باقی ماند و پیکان هم با این برتری 8 امتیازی شد و با صعود شش پله‌ای به رتبه هفتم جدول رده‌بندی رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    2 4
    خخخخخخخخخ علی دایی برگرد به تیمت علی دایی برگرد به تیمت برانکو ایوانکو ... به تیمت برانکو ایوانکو ... به تیمت از هفته بعد در تمام ورزشگاه های سراسر کشور
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
      1 2
      معلومه حاشیه های تیم استقلال قعر نشین فشار زیادی به هواداران عزیزش وارد کرده
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
      1 2
      نترکی جناب استقلالی!!!
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    4 2
    فدای سرت پرسپولیس عزیزم....
  • بازیکن سابق IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    2 2
    خستگی مشهود بود در بازیکنان پرسپولیس اگر بازی با سپاهان رو قبل از بازی با الهلال عقب نندازن قطعا برابر الهلال دچار مشکل میشن فدراسیون فوتبال ایران که در گرفتن میزبانی و کمک مالی برعکس نماینده عربستانی بازنده محض بود حداقل می تونست روی کاهش برنامه فشرده لیگ کار کنه
  • نصیر IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    1 2
    پیکان 80 دقیقه فقط اتوبوس پارک کرد هر تیمی جلوی پرسپولیس فوتبال بازی نکنه می بره
  • تاج کبیر IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    0 0
    من خودم استقلالی هستم ولی واقعا جای تاسفه که دوستان استقلالی برای باخت پرسپولیس آنهم جلوی الهلال آرزوی موفقیت می کنن!!!محض اطلاع شما اگر پرسپولیس موفق بشه انشاالله الهلال رو ببره به غیر از موضوع حفظ سهمیه و حتی در صورت قهرمانی دوباره چهار سهمیه ای شدن ایران که برای خود استقلال هم مهم هست ثابت میشه باخت به العین توسط استقلال هم صرفا یه اتفاق و حادثه بوده چون یه تیم دیگه ایرانی تیمی که اون رو برده رو حذف کرده الآ نباید باخت به سعودی که در اوج جنگ سیاسی با ایران این موضوع رو فوتبالی کرده و حتی حاظر نشده در ایران مسابقه بده و امنیت ایران رو زیر سوال برده
  • تاج کبیر IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    0 2
    یه موضوع دیگه!بازیکنان ایرانی اصولا هر 4 روز یه بار نمی تونن مسابقه بدن و از نظر بدنی تحلیل می رن مطمئن باشید اگر بازی پرسپولیس با سپاهان لغو نشه فقط جنازه پرسپولیس به الهلال می رسه..فدراسیون که توی میزبانی و بحث مالی برابر عربستانی ها شکست خورد حداقل اینجا رو ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس