اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه درخصوص آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی گفت: این پرونده از لحاظ محتوا سنگین بود، کیفرخواست برایش صادر شده و به دادگاه رفته اما هنوز در دادگاه تعیین وقت نشده است.

به گزارش مشرق، در ادامه یکصد و هجدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه، اژه ای درخصوص پرونده نویسنده کتاب شنود ارواح گفت: جلسه‌ای برگزار شده اما هنوز حکمی صادر نشده است و گویا نیاز به جلسه دیگری دارد، البته متهمان بازداشت نبودند و نمیدانم الان بازداشت شده اند یا خیر.


وی در خصوص این سوال که یکی از وکلا یعنی خانم ستوده گفته در کرج وکیل پرونده‌ای است که دختر پنج ساله مورد تعرض پدرش قرار گرفته است، گفت: با دادستان کرج صحبت کردم و مشخص شد این مطالب صحیح نبوده و کذب محض است.


اژه ای گفت: دادستان کرج به من گفت اینها یک خانواده‌ای هستند که با هم اختلاف دارند و بچه در اختیار مادرش است و پدر هم هفته‌ای یک بار می‌تواند فرزندش را ببیند اما اینها درخصوص زمان ملاقات اختلاف دارند.

وی افزود: برخی گفته‌اند پدر مشکل روانی دارد اما پزشک گفته پدر مشکلی ندارد و خوب است ملاقات با فرزندش صورت گیرد اما موضوع اینجاست که ستوده وکیل هیچ یک از طرفین نیست و احتمالاً خواسته اند تا با این دروغ مانع از بازدید پدر و فرزندش شوند.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: در این پرونده مادر و مادربزرگ فرزند بازداشت نشده اند و اینها کذب محض است.


وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی گفت: این پرونده از لحاظ محتوا بزرگ بود و کیفرخواست برایش صادر شده و به دادگاه رفته است اما هنوز در دادگاه تعیین وقت نشده است.

اژه ای گفت: دادگاه در حال مطالعه پرونده است اما هنوز تعیین وقت نشده که البته بعد از تعیین وقت به وکلا اعلام خواهد شد.


وی در پاسخ به سوالی در خصوص اتهامات و پرونده‌های احمدی نژاد و اینکه ایشان اعتراضاتی داشته و جایگاه دیوان محاسبات را زیر سوال برده است، گفت: درباره صلاحیت دیوان محاسبات خود دیوان باید سخن بگوید البته آن دیوان خودش دادسرا دارد و براساس مسئولیت‌اش به برخی پرونده‌ها رسیدگی می‌کند.

اژه ای گفت: اگر آنها به جرمی دست پیدا کنند و عنوان مجرمانه دارد آن را به دستگاه قضایی می‌فرستند، در هر صورت من از این هفت پرونده موجود در دیوان محاسبات بی‌خبرم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس