کد خبر 775431
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
محمد‌رضا رضایی‌کوچی

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خرید هواپیمای مسافربری جزو موضوعاتی بود که در برجام پیش‌بینی شده بود اما آمریکایی‌ها به راحتی همه چیز را زیر پا گذاشتند.

به گزارش مشرق، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با  اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران گفت: آمریکایی‌ها بار دیگر با تحریم‌هایشان نشان دادند که بسیار ساده‌انگاری است که ما بخواهیم به آنها اعتماد کنیم و  به آنها دل خوش کنیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها نشان دادند که به هیچ اصولی پایبند نیستند و ما نباید فکر کنیم که آنها با ما کنار می‌آیند و به توانمندی‌های داخلی خود تکیه کنیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانگونه که پیش‌تر رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و دیدیم که به راحتی همه توافقات برجام را بر هم زدند و آنها را نقض کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: خرید هواپیمای مسافربری جزو موضوعاتی بود که در برجام پیش‌بینی شده بود اما آمریکایی‌ها به راحتی همه چیز را زیر پا گذاشتند.

وی در پایان گفت: ما مدت زیادی برای خرید هواپیما از آمریکایی‌ها وقت گذاشتیم اما درنهایت نیز این تلاش‌ها به هیچ نتیجه‌ای نرسید و بی‌ثمر ماند و بسیار ساده‌انگاری است که ما بخواهیم توافقی داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن استیری IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    3 0
    نیش عقرب نه از برکین است ....... آمریکا را هرکاری کنی باز هم سلطه طلب است و طبق فرمایشات امام خامنه ای نمی توان به آمریکا اعتماد کرد البته این کینه، بخاطر سیلی های است که در سال 57 و بعد از آن در طول دفاع مقدس و باپیشرفت موشکیمان از ملت شریف ایران نوش کرده است. به قول مهران مدیری، اما حرف آخر: آمریکا از دست ملت ایران اعصبانی باش و از این اعصبانیت بمیر
  • علی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    0 2
    ناوگان هوایی ایران چه دربحث نظامی چه غیر نظامی به شدت فرسوده و عملا از کارافتاده شده. بعد برجام ایران خواست هواپیمای نو جایگزین کنه. قیمت هواپیماهای مسافربری هم زیاده ایران میخواست جنسی بخره که واقعا مدت زمان زیادی کار کنه. دراین میان بوئینگ و ایرباس بهترین کومپانی هستن. بوئینگ که ماله امریکاست ایرباسم درصد زیادیش باز مال امریکاست. الان ایران چیکار کنه که امریکا خدای تکنولوژی هست؟ گزینه پبشنهادی چیست .سوخو۱۰۰ روسی؟ لا اینکه کیفیتش قابل مقایسه با دو محصول که گفتم نیست با این وجود اونم بدون احازه امریکا نمیشه خرید چون خیلی از قطعاتش انریکایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس