مسیر عشق

با اتمام مهلت دریافت آثار، کار ارزیابی آثار دریافتی جشنواره بین المللی «مسیر عشق» از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش مشرق - انتخاب آثار «مسیر عشق» در حالی آغاز شده است که بر خلاف عرف رایج بسیاری از رویدادهای سینمایی داخلی، مسئولان جشنواره بر اساس بررسی‌ها و مطالعات انجام شده، شاید برای نخستین بار در داخل کشور عنوان "هیات انتخاب" را از این رویداد فرهنگی و موضوعی حذف و مسئولیت انتخاب آثار را همچون بسیاری از جشنواره‌های بین المللی تنها به کارشناسان هنری جشنواره که هم با فرم و ساختار آشنا بوده و هم بر موضوعات و سیاست‌های جشنواره تسلط دارند واگذار نمودند.
به اعتقاد مدیران جشنواره «مسیر عشق» این اتفاق اگرچه از مشورت برخی صاحبنظران و سینماگران بی‌بهره نخواهد بود لیکن موجب تقویت آرای هیات داوران و تمرکز آنان بر نگاه تکنیکی به آثار بخش رقابتی به دور از هرگونه حواشی رایج در برگزیدن آثار برتر در جشنواره‌های سینمایی خواهد شد.
کارشناسان هنری جشنواره در بخش‌های فیلم، عکس، فیلمنامه و بین‌الملل از صبح امروز کار ارزیابی و بررسی اولیه آثار رسیده به این رویداد سینمایی را برای معرفی به بخش‌های داوری آغاز می‌کنند. با توجه به برنامه‌ریزی گسترده و هماهنگی صورت گرفته با مراکز، شرکت‌های سینمایی و  موسسه‌های فعال فیلمسازی در سطح تهران و شهرستان‌ها و اقتضای جوهره موضوعی این جشنواره همراهی و استقبال گسترده‌ای در بخش‌های مختلف به عمل آمده که پس از جمع بندی نهایی آمار  آثار رسیده اعلام می‌شود.
آثار بخش‌های رقابتی جشنواره براساس محورهایی چون راهپیمایی و پیاده روی اربعین حسینی و ترویج فرهنگ عاشورایی به دبیرخانه فراخوانده شدند. نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» که از اول تا پنجم آبان امسال در دو شهر مشهد مقدس و کربلای معلی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس