عارف

اصلاح‌طلبان که مدعی شفاف‌سازی هستند تا به امروز درباره رسوایی جلسه محرمانه میدان آرژانتین سکوت کرده‌اند.

سرویس سیاست مشرق - اصلاح‌طلبان پس از شکست در جلسه رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم به افشاگری‌ در خصوص لابی‌های غیرمتعارف در این جناح سیاسی پرداختند. جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران از جمله این افشاگران بود.

وی در دو توئیت معنادار از جلسه محرمانه‌ در میدان آرژنتین سخن گفت که در آن اعضای فراکسیون امید درخواست‌های نامتعارف از حبیب‌الله بیطرف، وزیر پیشنهادی نیرو داشته‌اند که همین موضوع علت اصلی عدم رای آوری بیطرف عنوان شد. هر چند که در مجلس برخی نحوه سدسازی بیطرف در دولت‌ اصلاحات که به بروز فاجعه زیست‌محیطی در استان‌های جنوبی انجامیده را نیز در عدم رای آوری وی تاثیرگذار دانسته‌اند.

در همین راستا جواد امام که از جمله نزدیکان رئیس دولت اصلاحات است نوشت:‌ «بازهم گندم نماهای جوفروش! رای عدم اعتماد بیطرف نتیجه صداقت،سلامت وپاسخ منفی ایشان به خواسته های آقایان(ت،و،ح،ن)درجلسه میدان آرژانتین بود» 

وی در توئیتی دیگر با ذکر نام از برخی نمایندگان فراکسیون امید نیز نام برد که به گفته خودش محمدعلی وکیلی، نماینده اصلاح‌طلب تهران این اسامی را تایید کرده است. اما بعد از این توئیت‌ها دیگر اصلاح‌طلبان از این مسئله سخنی نگفتند و جواد امام نیز چند وقتی صفحه توئیتر خود را تعطیل کرد.

همه چیز درباره جلسه محرمانه میدان آرژانتین در جریان اصلاحات مسکوت ماند و رئیس‌فراکسیون امید که به مرد سکوت در این جریان معروف است از این رسوایی فراکسیون امید هم برای افکارعمومی چیزی نگفت. هنوز معلوم نیست اعضای فراکسیون امید از بیطرف چه خواسته غیرمتعارفی داشته‌اند و در آن جلسه چه گذشته است؟!

جریان اصلاحات درحالی توضیحی درباره این رسوایی به افکارعمومی نمی‌دهد که همواره خود را طرفدار شفاف‌سازی و جریان آزاد اطلاعات به عنوان یک مدعی معرفی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس