کد خبر 775039
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
رادیو

مسابقه«فرمانده» امسال نیز همچون سال های گذشته در ایام هفته دفاع مقدس از روی آنتن رادیوایران خواهد رفت.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران .پخش این برنامه امسال از جمعه 31 شهریور همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس و مصادف با اولین روز ماه شور و شهادت(محرم) با نگاهی به  رشادتها در سال های دفاع مقدس  و یادی از شهدای مدافع حرم  آغاز خواهد شد.


در این سری از مسابقه فرمانده موقعیت های جنگی برای رسته ها و گروه های مختلف حاضر در سال های دفاع مقدس  در 5 برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.موقعیت های رسانه ای، موقعیت های پزشکی، موقعیت های پدافندی، موقعیت های جهاد سازندگی از موضوعات مطرح شده در این برنامه خواهد بود. همچنین یکی از برنامه ها به موقعیت های مدافعان حرم اختصاص خواهد یافت.


رضا شعبانی مدیر مرکز مستند حقیقت و از برنامه سازان دفاع مقدس، امیر فراوان  مشاور ارشد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش و سردار اخوان فرمانده بهداری های نیروی زمینی سپاه برخی  از مهمانان و داوران این سری مسابقه فرمانده خواهند بود.


مسابقه فرمانده هر سال هفته دفاع مقدس و هفته بسیج به منظور یاداوری حماسه ها و خلاقیت های سالهای دفاع مقدس و بررسی خلاقیت های جوانان عصر حاضر با حضور پیشکسوتان سالهای دفاع مقدس و جوانان نخبه در حوزه های مختلف تولید میشود.


این برنامه به همت گروه فرهنگ و دفاع مقدس رادیو ایران به تهیه کنندگی کیاناز کاوه، نویسندگی اعظم بهروز، گویندگی علیرضا تابان و هماهنگی متین فیروزی  روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس