کد خبر 774996
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
رضا  خیبری نژاد

سرمربی تیم ملی شیرجه ایران گفت: استعفای من یک واکنش محکم به وضع کنونی و اتفاقات اخیر است؛ چراکه معتقدم این کار بهتر از سکوت کردن است.

به گزارش مشرق، با وجود تلاش‌های مستمر مجموعه پرسنل فدراسیون، مسئولان وزارت ورزش و وزارت امورخارجه و سازمان هواپیمایی کشور؛ متاسفانه به دلیل عدم صدور مجوز پرواز از سوی کشورهای همجوار اعزام کاروان ایران به مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا لغو شد. فدراسیون شنا مراتب تاسف خود را از لغو این سفر به مسئولان برگزاری اعلام و مراتب اعتراض خود را به کنفدراسیون آسیا اعلام کرد.

رضا خیبری‌نژاد، سرمربی تیم ملی شیرجه که از این وضعیت بسیار گلایه داشت تصمیم به استعفا گرفته است. وی در این خصوص اظهار داشت: در حال تنظیم متن استعفای خود هستم و تا فردا استعفای کتبی خودم را به مسئولان فدراسیون ارائه خواهم کرد. دلیل اصلی این کارم هم این است که من دینی به گردن شیرجه‌روهای تیم ملی دارم که باید آن را ادا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استعفا کردن راه ادای این دین است، گفت: به هر حال من عمر و زندگی‌ام را برای شیرجه گذاشته‌ام و کاری که می‌کنیم آب در هاون کوبیدن است! تا دو سال دیگر که مسابقات رده‌های سنی آسیا برگزار خواهد شد مشخص نیست اوضاع چگونه خواهد بود. استعفای من یک واکنش محکم به وضع کنونی و اتفاقات اخیر است؛ چراکه معتقدم این کار بهتر از سکوت کردن است.

سرمربی تیم ملی شیرجه ایران خاطرنشان کرد: من با رضوانی و سایر مسئولان فدراسیون ارتباط خوبی دارم و با آنها نان و نمک خورده‌ام و در ذاتم نیست که از کسی بدگویی کنم و پشت سر کسی حرفی بزنم، اما باید به برخی نکات هم توجه کرد. محمد دوام دو سال پیش در رده C  آسیا توانست مدال بگیرد و امسال در رده B  هم شانس کسب مدال بود، اما مشخص نیست تا دو سال دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر همین اتفاق برای والیبال و فوتبال افتاده بود آیا بازهم همه سکوت می‌کردند؟

خیبری‌نژاد در خصوص علت رخ دادن این اتفاق، تصریح کرد: من از برخی کارمندان فدراسیون شنیده‌ام که همیشه و برای همه اعزام‌ها مسئولان از یک آژانس مسافربری خاص بلیت تهیه می‌کردند که در آنجا بیشتر کارها به صورت اعتباری انجام می‌شد و نیاز به پول نقد نبود، اما این بار آقایان برای تهیه بلیت به آژانسی رفتند که مربوط به پسر وزیر ورزش بود.

وی افزود: مبلغی حدود 55 میلیون تومان هم بابت رزرو بلیت‌ها پرداخت شد، اما چون تایید نهایی نکردند مسئولان آژانس هم بلیت‌ها را به نفرات دیگری فروختند! حالا در این بین چه کسی مقصر است، خدا می‌داند. یک سهل‌انگاری موجب شد تا ضربه‌های جبران‌ناپذیری بخوریم. من احساس مسئولیت کردم و به همین دلیل می‌خواهم از سمت خودم کناره‌گیری کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    4 0
    قدیما میگفتن پشت هر مرد موفقی یک زن هست. الان میگن پشت هر مرد موفقی یک ژن هست.
  • پسر IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    0 0
    ژن های مزخرف بلای جان مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس