کد خبر 774993
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
بانک مرکزی نمایه

«شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز» و «واحد اعتباری ولیعصر (عج)» فاقد مجوز از بانک مرکزی است، بر این اساس هموطنان گرامی از سپرده گذاری و یا هرگونه همکاری با این موسسات خودداری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، «شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز» و «واحد اعتباری ولیعصر (عج)» در قالب واحدهای اعتباری وابسته به شرکت‌های تعاون روستایی، اغلب در استان‌های البرز و تهران ضمن نقض قوانین و مقررات ذیربط و بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی به فعالیت اعتباری مبادرت می‌کنند که بانک مرکزی با همکاری نهادهای نظارتی و انتظامی اقدام‌های لازم را به منظور جلوگیری از گسترش فعالیت آنها به‌عمل آورده است.

بدین وسیله تاکید می‌شود، این شرکت‌های تعاونی، غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت شعب آنها نیز غیرقانونی است.

از این رو ضروری است هموطنان عزیز به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال خود از هرگونه ارتباط با این تعاونی‌های غیرمجاز از قبیل در اختیارگذاردن مِلک به منظور ایجاد شعبه، سپرده‌گذاری یا دریافت تسهیلات جداً خودداری کنند.

در غیر این‌صورت، بانک مرکزی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تضییع حقوق مشتریان این شرکت های تعاونی غیرمجاز به خصوص استرداد وجوه سپرده‌گذاران را ندارد.

ضمناً از هموطنان گرامی درخواست می‌شود قبل از سپرده گذاری در بانک ها و موسسات اعتباری، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی به نشانی WWW.CBI.IR از فهرست بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز اطمینان یابند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    23 0
    خب ببندینش ببینین چه کسایی بازش کرده با چه هدفی
    • ناشناس IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
      0 0
      یه بقالی که شروع بکارکنه هزارجابایدبره تا مجوزبگیره .چطورمیشه یه بانک شب بخوابی صبح ببینی درست شده؟
    • ناشناس IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
      0 0
      یه بقالی که شروع بکارکنه هزارجابایدبره تا مجوزبگیره .چطورمیشه یه بانک شب بخوابی صبح ببینی درست شده؟
  • صادق IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    0 0
    عجب! آدم یک کتاب فروشی میخواد باز کنه باید بره از نیروی انتظامی و 100 جایه دیگه اجازه بگیره. اونوقت میرن بدون مجوز بانک باز میکنن!
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    0 0
    خیلی از این بانکها هم زیادیه چرا باید اینهمه شعبه داشته باشن خوب ترکیب بشن با هم واقعن مدیریتشون تو بانک مرکزی به فکر پول هست نه به فکر اقتصاد یا حتی مردم
  • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    0 0
    اگر یه دست فروش تو خیابان باشه سریعا جمع میشه حالا اینها چگونه مجوز این موسسات گرفته اند و دارن کار می کنند. مطمئن باش این موسسات تعطیل نمیشن چون وابسته به چند مسئول هستند. حالا میبینی. هیچ غلطی نمی کنید و این موسسات پولدارتر از بانک ملی هم میشن.
  • حسین قدس IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    0 0
    چرا برخورد نمکنید پول مردم گرفتن ورفتن بقالی که نزدن
  • محمود IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    0 0
    حالا این خبر شاید ده درصد مردم ببینن باقی که خبر ندارن چی میشه?? چرا نمیتونین پلمبش کنید. یه دکه هم وقتی میخواد باز بشه تا پروانه کسب و...نگیره نمیتونه حتی یکروز هم فعالیت داشته باشه پس چطور میشه که اینا با چندین شعبه براحتی دارن کلاهبرداری میکنن ???? پارتی داره؟یا رشوه داده ????
  • سپرده گذاربیکار IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    0 0
    مشرق نظرموپخش کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس