کد خبر 774423
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
فخرالدینی

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از دو سال پیش حدود 650 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم و مدیران باشگاه جوابی به من نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، میلاد فخرالدینی درمورد تساوی بدون گل تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: بازی بدی نبود؛ تیم ما 3 موقعیت داشت که متاسفانه به گل تبدیل نشد. هر دو تیم پرتلاش ظاهر شدند و موقعیت‌هایی روی دروازه هم خلق کردند. گسترش 2 بازیکن و نفت هم 4 بازیکن از سال گذشته در ترکیب خود دارند و در مجموع تغییرات زیادی در تیم‌ها ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: تیم‌ها برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارند. شرایط جدول به گونه‌ای است که تیم‌ها با یک پیروزی یا شکست چند رده صعود یا سقوط می‌کنند. نمی‌توان گفت که تیم ما قعرنشین است؛ فکر می‌کنم هفته به هفته بهتر شویم و نتایج خوبی کسب کنیم.

فخرالدینی درخصوص طلبش از باشگاه استقلال عنوان کرد: از دو سال پیش حدود 650 میلیون تومان طلب دارم و چند بار هم به باشگاه رفته‌ام، اما جوابی نگرفته‌ام. با مدیران باشگاه صحبت کرده‌ام و فکر می‌کنم این رفتار درست نیست. من بازیکنی نبوده‌ام که دو سال روی نمیکت بنشینم و حدود 60 بازی برای استقلال انجام داده‌ام. حقم است که پولم را بدهند، اما متاسفانه اصلاً باشگاه پیگیری نمی‌کند و نمی‌دانم چه باید بکنم. 

وی گفت: اگر در ایران هم شکایت کنیم خیلی سخت به نتیجه می‌رسیم. به همین دلیل برخی از بازیکنان به فیفا شکایت کرده‌اند. من دوست ندارم این کار را بکنم، اما اگر مجبور شوم نمی دانم چه کاری می‌کنم. متاسفانه مسئولان باشگاه هم هیچ جوابی به ما نمی‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
    0 1
    همون بهتر که به فیفا شکایت کنی تا فیفایی ها هم از رقم قراردادت شوکه بشن،، ۶۵۰ میلیون طلبکار اونم فخرالدینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس