کد خبر 774364
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
 منصوریان

منصوریان در این فصل برای فرار از بحران از تمام نیروها و بازیکنانش استفاده کرد. استفاده از ۲۳ بازیکن در ۷ بازی نشان از همان نقطه ضعف همیشگی استقلال دارد، عدم ثبات.

به گزارش مشرق، منصوریان در این فصل برای فرار از بحران از تمام نیروها و بازیکنانش استفاده کرد. استفاده از ۲۳ بازیکن در ۷ بازی نشان از همان نقطه ضعف همیشگی استقلال دارد، عدم ثبات. ۲۳ بازیکن یعنی یک بازیکن به علاوه دو تیم کامل. یعنی استفاده تمام و کمال از لیست ۲۳ نفره و حتی استفاده از لیست پایه‌ها و امیدها. لیست بازیکنانی که این فصل در استقلال بازی کرده اند را در زیر می‌بینید:

رحمتی ، چشمی و جباروف تنها بازیکنانی بوده‌اند که در هر شش بازی حضور داشته‌اند. حضور ۹۰دقیقه‌ای یا کمتر.

هفت بازیکن در ۵ بازی به میدان رفته‌اند. منتظری ، غفوری ، انصاری ، بیت سعید، شجاعیان ، قربانی و مهدی قائدی.

چهار بازیکن در ۴ بازی:نورافکن ، مجید حسینی ، شهباززاده  و جباری.

دو بازیکن در ۳ بازی به میدان رفته اند: زکی پور و یعقوب کریمی

دو بازیکن در ۲ بازی به میدان رفته اند:حیدری و اسماعیلی

پنج بازیکن در ۱ بازی به میدان رفته اند:پادووانی ، گوک ، باقری ، سهرابیان ، محمدی

اما کدام بازیکنان تا امروز برای منصوریان بازی نکرده‌اند؟ دو دروازه‌بان و یک مصدوم. حسین حسینی و ارشیا بابازاده به همراه امید ابراهیمی که به دلیل مصدومیت تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند برای استقلال به میدان بروند. به غیر از این سه بازیکن، سه بازیکن زیر۲۳سال هم استفاده نشده‌اند. سینا خادم پور، فردین نجفی و حسین حیدری. البته بعد از بازی کردن محمدجواد محمدی، بازیکن ۲۱ساله مقابل گسترش‌فولاد، بعید نیست که این بازیکنان جوان هم به لیست ۲۳ نفره منصوریان اضافه شوند تا رکورد جدیدی را برای سرمربی آبی‌ها در استفاده از بازیکنان به ثبت برسانند.

با آمدن امید ابراهیمی و احتمالا اضافه شدن بازیکن به لیست استقلال در نیم‌فصل دوم اگر منصوریان در استقلال ماندنی شود این مربی رکورد منحصربه‌فردی را از خودبرجای خواهد گذاشت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس