کد خبر 774232
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۲
سپاهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان خیلی زود از جام حذفی، کنار رفت تا سپاهانی که در سال‌های نه چندان دور به فینال رقابت‌های آسیایی رسیده بود، هم اکنون حرفی برای گفتن نداشته باشد.

به گزارش مشرق، در مرحله  یک‌شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی، 5 هزار هوادار سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان دور هم جمع شده بودند تا ناکامی‌های 5 هفته ابتدایی لیگ برتر را به فراموشی بسپارند و با عبور از صنعت نفت آبادان، مهیاتر از قبل به صف مدعیان لیگ‌های برتر و حذفی بپیوندند.

زمانی که صحبت از تیم فوتبال سپاهان بر زبان هوادران جاری می‌شود به طور ناخودآگاه آمار و افتخارات گذشته برای به اصطلاح "پز" دادن و یا کری‌خوانی با دیگر رقبا بکار برده می‌شود، اما برای دوست‌داران و هواداران متعصب به فوتبال سپاهان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مرور و بازگشت به گذشته مانند چک باطل شده است.

افتخارات و قهرمانی‌های سالیان قبل همه در قالب کاپ و جام‌ها در ویترین افتخارات باشگاه بایگانی شده و ذکر این نکته قابل بیان است که هم اکنون چه حرفی برای گفتم دارید؟

همیشه نام سپاهان برای رقبا بزرگ بوده و حریفان، با انگیزه فراوان در برابر طلایی‌پوشان صف آرایی می کنند. سپاهانی که لقب طوفان قاره کهن را به اول نام خود بر چسب زده بود، اکنون نسیم هم نیست ؟ چرا ؟

تغییرات و  دگرگونی‌های فراوان

این‌که در نخستین  رقابت جام حذفی آن‌هم در ورزشگاه نقش‌جهان جاسم کرار شوت کاشته محکمش را روانه دروازه اولیورا می‌کند و مگنو باتیستا در ریباند آن را به گل تبدیل می کند تا در انتها اندک هوادار صنعت نفت در مقابل خیل عظیم هواداران سپاهان به خوشحالی بپردازد، بحثی قابل تأمل و فنی است که کادر فنی و لشکر شکست خورده سپاهان باید پاسخ‌گو باشند.

 اما، اینکه چند سالی است سپاهان و سپاهانی‌ها اندر خم یک کوچه‌اند بحثی اساسی و غیر قابل اغماض است که تغییرات متوالی مدیریتی دامن همه  آن‌ها را گرفته است.

 این‌که یک تیم پر طرفدار و پرشور  مانند سپاهان هر سال دچار تغییر و  دگرگونی‌های متوالی شود، به چه دلیلی است؟ 

فوتبال نتیجه‌گرا، پایه و اساس کار فوتبال و خصوصا سپاهان را به ورطه نابودی می‌کشاند،  به‌جای اینکه ژست قهرمانی بگیرند باید زشت سرشکستگی و نابودی را در دستور کار قرار دهند. قصه افتخارات با غصه جایشان را عوض می کنند. ما از سر دلسوزی هشدار دادیم باید گوش شنوایی هم بشنود.

پیروزی از آن اندیشه است

پیروزی از آن اندیشه و تفکر است، تفکر خود را تغییر دهید تا متحول شوید آقای کرانچار! البته در برهه‌ای هم شاید مقصر نباشید چون شما را دلال معروف، دوباره به سپاهان  آورد و بازیکنان را هم  به‌ دلیل جیپ گشادش به جنابعالی قالب کرد تا دست شما در پوست گردو بماند.

 تا اندیشه و ابزار کار را مورد تغییر و تحول قرار  ندهید خبری از موفقیت نیست، شاید قرار را با فرار ترجیح دهید. هموطن خود در تیم پرسپولیس را بنگرید، با ابزار کافی و تفکری نو فعلا کبکش خروس می خواند حالا تا بعد . . .

ویرانه ای شده این سپاهان

تماشاگر تیفوسی سپاهان با چشمانی اشک بار  پس از حذف تیمش از گردونه مسابقات جام حذفی می‌گفت ؛ ویرانه‌ای شده این سپاهان، مسابقات امان نمی‌دهد آبادش کنند غیرتمان هم رخصت نمی‌دهد رهایش کنیم چون دوستش داریم. باید بسوزیم و بسازیم.......

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سپاهان IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    2 5
    سپاهان پر افتخارترین تیم لیگ برتره . حالا چند سال هم هست بارسلونا جام نیاورده . دیگه نمیتونه به افتخارات گذششتش افتخار کنه؟!!!
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    0 4
    پرافتخارترین نه. ولخرج ترین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس