کد خبر 774187
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
بهرام قاسمی نمایه

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، ادعاهای تکراری و سخیف نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص انفجارهای سالیان گذشته در پایتخت آرژانتین را رد.

به گزارش مشرق، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن انفجارهای سال‌های گذشته در "بوئنوس آیرس"، اتهامات وارده به اتباع ایرانی در این ارتباط را رد می کند.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه این گونه اظهارات بخشی از توطئه رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران است، افزود: «این رژیم و مافیای قدرت در آرژانتین تلاش دارند عاملین واقعی این اقدام را از مجازات رهایی بخشند».

سخنگوی وزارت خارجه ایران ادعاهای بی‌اساس و سخیف بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص انفجارهای بوئنوس آیرس و مرتبط کردن آن به جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

قاسمی افزود: افکار عمومی جهانی را نسبت به جنایات روزافزون رژیم اشغالگر قدس در نقض حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین جلب می‌نمائیم و از مجامع جهانی خواستار اقدام قاطع در جهت توقف کشتار افراد بی‌گناه در فلسطین اشغالی، نقض حاکمیت ملی لبنان و سوریه و تجاوز مکرر به کشورهای اسلامی و عربی، حمایت از جریان تروریسم دولتی توسط سران این رژیم کودک‌کش هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس