کد خبر 774040
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
عکس/ گریه مادربنیتا در دادگاه

پدر و مادر بنیتا دختر بچه هشت ماهه در پایان جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده در جمع خبرنگاران اظهارات عجیبی را مطرح کردند.

به گزارش مشرق، امروز دومین جلسه رسیدگی به اتهامات عاملان قتل بنیتا دختر بچه هشت ماهه در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

رئیس دادگاه پس از حدود 3 ساعت رسیدگی به این پرونده و در مجموع برگزاری دو جلسه دادگاه ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و قرار شد تا یک شنبه هفته آینده احکام صادر شود.

دادگاه امروز حواشی خاصی داشت که می‌توان به داد و فریاد مادربزرگ بنیتای هشت ماهه و برهم زدن نظم دادگاه و نهایتا اخراج وی از دادگاه اشاره کرد.

این حواشی به همین جا ختم نشد زیرا پس از پایان جلسه حسن قلعه‌نویی پدر بنیتا در جمع خبرنگاران لب به سخن گشوده و اظهارات عجیبی را مطرح کرد.

وی گفت: ما از روز اول قصاص هر دو متهم را می‌خواستیم، اما آقای شهریاری -سرپرست دادسرای امور جنایی و نماینده دادستان تهران- به ما گفت نمی‌شود.

وی افزود: نماینده دادستان عنوان کرده که ما برگه منع تعقیب متهم ردیف دوم در موضوع قتل را امضا کرده‌ایم و این موضوع به ما ابلاغ شده، در حالی‌که به هیچ عنوان این صحبت‌ها صحت ندارد.

اما اظهارات پدر بنیتا به همین جا ختم نشد و وی مدعی شد آنها (مسئولان دادسرا) برگه‌هایی را به ما نشان دادند و گفتند این برگه‌ها حاوی عناوین اتهامی متهمان پرونده است و در صورتی‌ که ما امضا کنیم سرعت رسیدگی به پرونده بیشتر می‌شود.

این در حالی است که مادر بنیتا هم در اظهار نظر دیگری ادعا کرد که نماینده دادستان با فریب از او امضا گرفته است.

هرچند پدر و مادر بنیتا در شرایط مناسب روحی نبوده و به واسطه فوت فرزند دلبندشان دچار ناراحتی و تألم خاطر شده اند و احتمال دارد این سخنان از سر ناراحتی عنوان شده است؛ اما کمی دور از واقع است که دستگاه قضایی کشور که دستور رسیدگی فوری به این پرونده را صادر کرده و در رسیدگی به اتهامات متهمان مصر است چنین اقداماتی را انجام داده باشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 17
  • P IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    67 87
    عجیب نیست ..برخی انسان ها سواد یک علم راندارن و مراحل اداری آن را فریب و کلک و ... میدانن ..احتمالا" پدرومادربنیتا از قضاوت چیزی نمیدانن و فقط در حد مرگ و قتل و قصاص همین ..
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      84 28
      فکر نمی کنم شما پدر یا مادر باشید. اخه انصافت کجا رفته کاربر پی... کودک 8 ماهه را در ماشین زیر آفتاب قرار دهی و بعد شیشه های ماشین را بالا بکشی تا کودک در گرمای تابستان زجرکش بشه... خداوند به این پدر و مادر صبر عنایت کند که خیلی سخته... خیلی خیلی سخته... قصاص این انسان نماها حداقل کاری است که می شود انجام داد.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      17 37
      خودتون هم بی تقصیر نیستید
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      45 21
      پرت و پلا مي گي معلومع از بستگان آون جنايتكارا هستي والا اينقدر مفت حرف نمي زدي . اين افراد بايد به سزاي اين عمل خود برسند و امثال تو هم بايد دهانت را گل بگيري
    • Mounessi IQ ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      20 11
      به نظرم تو لال بشی سنگین تری... حرف نزنی نمیگن لالی
  • AE ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    13 22
    اینا خودشون مقصرن که بچه ور تو اون گرما تو ماشین ول کردن الانم میخوان دست پیش رو بگیرن
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    20 8
    بايد اين موجوداتى كه بسيار پست هستند را كشت ولى چندبار گفتند كه موقع بيرون رفتن از پاركينگ ماشين را روشن نگذاريد
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    38 28
    مسئولین مومن و انقلابی خخخخخخخخخخ
  • US ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    5 3
    موضوع‌پیچیدگی‌داره‌ولی‌قصاص‌طبق‌قانون‌ممکن‌نیست کوتاهی‌پدر‌بنیتاازیک‌طرف‌واعتیادبه‌شیشه‌سارقین بعدازسرقت‌درعمل‌انجام‌شده‌وخشونت‌حاصل‌ازآن‌بوده بی‌فکری‌سارقین‌معتاد‌ودست‌اخرامکانات‌ضعیف‌درردگیری باعث‌این‌قتل‌مشکوک‌بوده درنهایت‌زندان‌ودیه‌سرانجام‌کاره
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    4 4
    حاجی، درست نیست از پدر و مادری در این وضعیت که به تمام معنا داغون شدن، مصاحبه گرفت! نامرد نباشید.
  • کامبیز FR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    5 4
    این حادثه دلخراش بسیار افکار عمومی را جریحه دار کرد و البته که باید به شدت با عاملینش برخورد شود. اوباشی که به یک فرشته کوچک هم رحم نکردند . ولی از طرف دیگر رفتارهای والدین این طفل معصوم از همان اول خیلی شبیه به معرکه گرفتن بود . و غیر عادی تر از حد معمول بنظر میرسید .
  • مادر IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    3 4
    یک ثانیه نمیتونه خودشو آدم جای این پدرمادر بزاره نفسم بند میاد خدا لعنت کنه این چهارتا معتاد دزد آدمکش به یه طفل معصوم رحم نکردن به بدترین شکل ممکن باید اعدام شن هرچه سریعتر بنیتا همیشه درقلبم میمونه
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    3 5
    دارشون بزنید تا عبرت بشه وبه سرعت این قبیل سرقتها کاهش پیدا میکنه
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    5 8
    قضات محترم فوری اینها را معدوم بکنید؛اینها قاتل هستند و معدومشان کنید.
  • شهروند IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    5 5
    اتفاقا باید اعدام شن تا درس عبرت شه برا بی غیزتای مثل این دزدای تنبلبی مسولیت حساب کار بیاد دست همه دزدا
  • آرزو IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    0 0
    ای بابا پس بریم هر غلطی دوست داریم بکنیم .هزار تا راه فرار تو این قانون هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس