استقلال

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه استقلال تا امروز در مورد رضایی و تیموریان مدرکی به فدراسیون فوتبال ارائه نکرده است.

به گزارش مشرق، روزبه وثوق احمدی در خصوص اینکه آیا باشگاه‌های لیگ برتری اقدامی برای تحویل مدارک به فدراسیون جهت ارسال به AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای انجام داده‌اند یا خیر، گفت: برخی از باشگاه‌ها مدارک فرستادند که البته ناقص است و بعضی‌ هم اصلاً مدارکی نفرستادند.

وی افزود: روز گذشته برای آخرین بار، آخرین هشدار را با ارسال نامه ۴ بندی به باشگاه‌های لیگ برتری دادیم و آنها تا روز ۹۶/۶/۲۷ فرصت دارند مدارک خود را برای تحویل به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای آماده کنند و این کمیته بعد از بررسی مدارک آنها را در اختیار کمیته تعیین وضعیت فدراسیون قرارداده و سپس به دبیرکل فدراسیون تقدیم و با امضای وی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.

مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که باشگاه‌ها تا چه زمانی فرصت ارائه مدرک را دارند، گفت: براساس مدارکی که آنها به ما ارائه می‌کنند و فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌کند آنجا نمایندگان AFC تشخیص می‌دهند که آیا اتفاقی افتاده یا خیر و آیا باشگاه‌ها تا آن زمانی که آقای تاج (۲ ماه) اعلام کرده بود فرصت دارند یا خیر. این بستگی به ارسال مدارک ما و روند بررسی نمایندگان AFC دارد.

وثوق احمدی در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال برای تسویه حساب با کاوه رضایی و آندو تیموریان مدارکی به فدراسیون ارائه کرده یا خیر، گفت: واقعیت این است که من هنوز مدارکی ندیدم ولی چیزی که مشخص است اینکه باید تا تاریخ ۲۷ شهریور صبر کنید تا ببینید این باشگاه چه مدارکی برای ما ارسال خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه AFC با هیچ باشگاهی شوخی ندارد، گفت: باشگاه‌های نفت و ذوب‌آهن مثل استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در دور آینده حضور دارند و البته بقیه باشگاه‌ها نیز باید تمام مدارک خود را ارائه کنند تا مجوز حرفه‌ای دریافت کنند. AFC صراحتاً اعلام کرده باشگاه‌هایی که مدارک خود را ارائه نکنند و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند از مسابقات فصل آینده چمپیونز لیگ ۲۰۱۸ کنار گذاشته خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    19 20
    استقلال بهترین تیم باشگاهی ایران و آسیا با میلیونها طرفدار در سراسر جهان هست.
    • محمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      12 10
      خخخخخ بابا پرهوادار
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    21 2
    انشالله که مشکلی برای استقلال پیش نیاد
    • محمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      17 1
      البته من پرسپولیسی هستم ولی واقعاً امیدوارم خطر محرومیت از سر تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس دور شه
  • ن IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    9 7
    با این وزیر و مدیریت و مربی ، استقلال داره نابود میشه ...
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      4 9
      متاسفانه کاملا حق داری ، وزیر پرسپولیسی با تعیین افتخاری و منصوریان استقلال را نابود کرده و به ریش استقلالی ها می خندد !
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      5 1
      پر خرج ترین تیم نقل و انتقالات دو فصل اخیر ایران استقلال بوده. هم فصل پیش و هم این فصل بهترین های ایران رو داشته. پس معلومه مشکل از وزیر و مدیر عامل نیست. کاش یکم به حرفای امید روانخواه توجه بشه. بنظر من یکی مثل اسکوچیچ خیلی راحت میتونه تیم استقلال رو خوشبخت کنه
  • عشق استقلال IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    0 1
    خداکند با این بازیهای مفتصحانه حذف بشه .بهتره تا بره از یه تیم درجه سه شش تا گل بخوره آبروی تیم ایران بره با این علیمنصور رکوردها زیادی البته از عقب استقلال در اختیار خواهد داشت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس