تیراندازی

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش تاکید کرد در نامه دیوان اشاره به تایید و یا رد انتخابات دوم فدراسیون تیراندازی نشده است.

به گزارش مشرق، ماجراهای فدراسیون تیراندازی کماکان ادامه دارد. عصر روز دوشنبه امیررضا خادم معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که رأی دیوان روز 14 شهریور ابلاغ شده که براساس آن انتخابات اخیر فدراسیون تیراندازی درست بوده و دادگر می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

خادم در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که پیش از این مهدی هاشمی با انتشار نامه‌ای از دیوان نشان داد دیوان رای قبلی خود را باطل کرده و مهدی هاشمی همچنان رئیس فدراسیون است.

امیررضا خادم درباره اینکه مهدی هاشمی نظری برخلاف شما دارد، تصریح کرد: در نظر شعبه، انتخابات دوم فدراسیون تیراندازی نه تایید شده و نه رد. اصلا شعبه ورودی به انتخابات فدراسیون تیراندازی نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که پس علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی است، عنوان کرد: بله. نظر شعبه این بوده که رأی صادر شده الزام اجرایی ندارد.

به نظر می رسد برخلاف ادعای خادم و وزارت ورزش و جوانان، کشمکش میان وزارت ورزش و مهدی هاشمی بر سر فدراسیون تیراندازی کماکان ادامه دار باشد و به این سادگی پایان نخواهد پذیرفت. به ویژه اینکه فدراسیون جهانی تیراندازی نیز کماکان مهدی هاشمی را به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی ایران به رسمیت می شناسد و کمیته ملی المپیک نیز با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی ریاست وی را تائید کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس