کد خبر 773852
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
سجاد مرادی

قهرمان دوومیدانی ایران اعلام کرد عملکرد فدراسیون باعث بی‌انگیزگی ورزشکاران شده است.

به گزارش مشرق، سجاد مرادی یکی از قهرمانان به نام و شایسته رشته دوومیدانی که سابقه کسب مدال طلای بازی های آسیایی گوانگ جو را در کارنامه دارد و مدتی است که مسئولیت مربیگری دو ورزشکار ملی کشورمان در این رشته ورزشی یعنی امیر مرادی و حسین کیهانی را برعهده دارد گفت: به طور حتم دیگر به هیچ عنوان با فدراسیون دوومیدانی همکاری نخواهم کرد و دیگر فعالیتی را در عرصه مربیگری انجام نخواهم داد.

وی با بیان اینکه نتایج ورزشکاران من کاملا حاکی از پیشرفت این دو نفر دارد عنوان کرد حسین کیهانی در مدت زمانی که زیر نظر من تمرین می کند ضمن کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در ماده 300 متر با مانع توانست با حضور در رقابت های جهانی رکورد ملی این ماده را بعد از 26 سال 13 صدم ثانیه بهبود ببخشد. امیر مرادی برادر کوچکترم نیز موفق شد مسابقه به مسابقه رکورد خودش را بهبود ببخشد و در حال حاضر با شرایطی که دارد به عنوان یکی از شانس های کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 اندونزی محسوب می شود.

رکورددار ماده 800 متر کشورمان در توضیح دلیل این قطع همکاری گفت: فدراسیون دوومیدانی اصلا به این مسایل توجهی ندارد و این امر باعث ایجاد بی انگیزگی برای من و شاگردانم شده است.

مرادی با بیان اینکه حال این روزهای دوومیدانی ایران اصلا خوب نیست افزود: امیدوارم توجهات نسبت به ورزش دوومیدانی افزایش یابد تا همچون گذشته باز هم افتخارآفرین باشم.

منبع: خبرگزاری برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس