کد خبر 773210
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
سرگی لاوروف

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه با درخواست حکومت قانونی سوریه در این کشور علیه تروریسم فعالیت می کند و حزب الله نیز همینگونه است.

به گزارش مشرق، «الصفدی» وزیر خارجه اردن و «سرگئی لاوروف» همتای روس وی در أمان پایتخت اردن با یکدیگر دیدار کردند.

الصفدی پس از این دیدار در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار داشت: ما در خصوص دیدگاه مشترکمان در زمینه مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر کردیم.
همکاری درباره مناطق کاهش تنش میان اردن و روسیه و آمریکا به شکل خوبی در جریان است.

وی در ادامه تاکید کرد: می خواهیم که امنیت به سوریه بازگردد و مستقل شود و از تمام تلاش ها برای پایان دادن به جنگ حمایت می کنیم.

لاوروف هم در سخنانی گفت: روابط روسیه با اردن راهبردی است. روسیه با درخواست حکومت قانونی سوریه در این کشور علیه تروریسم فعالیت می کند و حزب الله نیز همینگونه است.

وی در ادامه بیان داشت: برخی از طرف ها در ائتلاف بین المللی همچنان از جبهه النصره در سوریه حمایت می کنند. مشارکت اردن در مذاکرات آستانه را ارج می نهیم.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تندر IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    2 6
    این جمله لاوروف مثل این است که آمریکا بگوید شاه مخلوع از ما خواسته یودکه درایران بمانیم !!!
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      3 2
      مقایست قیاس مع الفارقه و دور از حقیقت؛ اولا حکومت مشروع و قانونی سوریه از دولت روسیه دعوت کرده در اونجا حضور داشته باشه، دوما مخالفین اسد با مخالفین شاه یکی هستن؟ مخالفین اسد یک مشت تروریست وحشی ( امثال داعش و النصره و ارتش آزاد)هستن در حالی که مخالفین شاه ، مردم ایران بودن پس شاه مشروعیت نداشت اما اسد مشروعیت داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس