قاضی صلواتی

رسیدگی به پرونده موسوم به اخلال در نظام اقتصادی کشور توسط گروه برادران ریخته گران با ۴۵ متهم در ۱۶۰ جلد پرونده از ابتدای شهریور ماه ۹۶ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران آغاز شده است.

به گزارش مشرق، آبان ماه سال گذشته دادستان تهران از صدور کیفرخواست متضمن ده عنوان اتهامی برای متهمان پرونده گروه ریخته گران خبر داد و گفت که در این پرونده میزان مال مورد رسیدگی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که ۸۰۰ میلیارد آن مسترد شده است.


۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری نیز سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با آخرین وضعیت پرونده گروه ریخته گران، اعلام کرد که این پرونده به دادگاه رفته و کیفرخواست آن صادر شده است. دادگاه کیفرخواست را به همه متهمان و وکلای آن‌ها ابلاغ کرده که طبعا در آن ظرف زمانی باید خودشان را آماده کنند و در وقتی که تعیین می‌شود در دادگاه از خودشان دفاع کنند.


روز گذشته قاضی صلواتی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب  از آغاز رسیدگی به این پرونده از ابتدای شهریور ماه خبر داد و عنوان کرد که رسیدگی به این پرونده تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.


امروز نیز خبرنگار ما با حضور در دادگاه انقلاب در حاشیه برگزاری دادگاه موسوم به گروه برادران ریخته گران آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده را از قاضی رسیدگی به این پرونده جویا شد که قاضی صلواتی اظهار کرد: رسیدگی به پرونده موسوم به اخلال در نظام اقتصادی کشور توسط گروه برادران ریخته گران با ۴۵ متهم در ۱۶۰ جلد پرونده از ابتدای شهریور ماه ۹۶ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران آغاز شده است.


وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده با حضور وکلا در حال انجام است، احتمال داد رسیدگی به این پرونده تا پایان شهریور ماه ادامه پیدا کند.


قاضی صلواتی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه تاکنون به اتهامات چند نفر رسیدگی شده است، تصریح کرد: به اتهامات حدود بیست نفر از متهمان رسیدگی شده و رسیدگی به این پرونده هر روز تا پایان شهریور ادامه دارد.


رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران در رابطه با زمان صدور حکم نیز گفت: بعد از اخذ آخرین دفاع از آخرین متهم به مدت یک هفته دادگاه فرصت دارد که حکم قانونی را صادر کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس