کد خبر 773061
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
ماتیچ

آقای خاص، ماتیچ را بازیکن مورد علاقه خود معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد که در دوران حرفه ای خود با بازیکنان مطرح بسیاری کار کرده است، نمانیا ماتیچ را بهترین شاگرد خود نامیده است.

به گزارش ایندیپندنت، مورینیو تابستان امسال موفق شد تا نمانیا ماتیچ را از چلسی به منچستر منتقل کند؛ این بازیکن خیلی زود به یکی از ارکان اصلی تیم جدیدش مبدل شده و باز هم به عصای دست مورینیو تبدیل شده است.

نمی توانم بگویم که در زندگی حرفه ای خود، شخص بهتری از ماتیچ را در اختیار داشته ام. او خاطره ای با من دارد که همیشه همراهش خواهد بود؛ یک بار او را بر روی نیمکت نشانده بودم و سپس 45 دقیقه به او بازی دادم و او را در حوالی دقیقه 70 یا 75 بیرون کشیدم.

او واقعا ناراحت بود؛ من هم همین طور زیرا این اتفاق جالبی نبود و من این کار (تعویض ماتیچ) را تنها دو بار در زندگی خود انجام دادم. اما روز بعد سراغ من آمد و گفت: «از این وضع راضی نیستم ولی تقصیر خودم بود. از کاری که با من کردی، خوشحال نیستم ولی مقصر خودم هستم زیرا نحوه بازی من به شکلی بود که تعویض شدن خود را درک می کنم. پس بگذار از این ماجرا بگذریم.

مورینیو همچنین گفت: ما خیلی به راهمان ادامه ندادیم چرا که چند هفته بعد، من (از روی نیمکت چلسی) اخراج شدم. با این حال او هنوز یکی از دوستان من بود؛ کسی که حتی در این مدت که با هم کار نمی کردیم، ارتباط نزدیکی با من داشت. بنابراین می دانم که حالا این مرد بزرگ با درجه بیشتری از بلوغ و پختگی، اینجا است.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس