کد خبر 772853
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
کیهان

خاتمی می‌گوید اصلاح‌طلبان باید دائما مشغول نقد و اصلاح باشند.

به گزارش مشرق، سیدمحمد خاتمی در دیدار اعضای مرکزیت حزب ندای ایرانیان گفته است: هیچ پایگاهی برای قدرت متمرکز یا دولت به معنی عام کلمه به رسمیت شناخته نمی‌شود مگر آن‌که برآمده از رای و نظر آزاد مردم باشد.

وی افزوده است: خودتان را نقد کنید، حکومت را نقد کنید، با کار کارشناسی همه جریان‌ها را نقد کنید؛ هر جایی که نقد نباشد، به پوسیدگی و فساد می‌انجامد. خود اصلاحات هم باید در درجه اول دائما مشغول اصلاح باشد.

این سخنان در حالی است که شخص خاتمی، شجاعت و صداقت ندارد تا عملکرد افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی در 8 ساله دولت اصلاحات و آشوب‌گری و فتنه‌انگیزی‌های سال 78 و 88 را نقد کند؛ ضمن اینکه خود وی در فتنه سال 88 به واسطه همراه شدن با جماعت کذاب مدعی‌ تقلب در انتخابات و دعوت به اعتراض علیه همین تقلب خودساخته، در هیزم‌کشی آشوب نیابتی نقش‌آفرینی کرد و منطقا اگر درباره گفته‌های اخیرش صداقت داشته باشد، نقد و اصلاح را باید ابتدا از همین خیانت خود و هم‌طیفانش شروع کند. به ویژه اینکه چندین بار در محافل خصوصی اصلاح‌طلبان عنوان کرده که نه تقلب واقعیت داشته و نه شیوه موسوی را قبول دارد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    8 2
    چی بگم؟
  • امانی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    11 5
    یک سریالی بنام پروانه ها مینویسند در زمان ایشان قسمتهاییش پخش شد اما همین شخص تاب این را نیاورد سریال نیمه کاره رها شد وهرگز هم پخش نشد واقعا فاصله حرف تا عمل از زمین تا اسمان هست اقای خاتمی لازم نیست دیگران شما را نقد کنند خودت خودت را نقد کن ببین به چه نتیجه ای میرسی وخدا در موردت اگر ایمان به او داری ان روز که پرده ها در میافتد چگونه داوری خواهد کرد
  • کاظم IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    18 15
    خاتمی به عنوان یک از سران اصلی فتنه باید هرچه سریعتر اعدام گردد. یکی از سران فتنه که به درک واصل شد. انشاالله به زودی سه نفر دیگر نیز زودتر به درک واصل خواهند شد.
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    11 4
    اصلا اسم این شیادرابه زبان اوردن کفاره داره خاتمی بایدهمان سال هشتادهشت باتعدادی ازسران فتنه اعدام میشدتادرس عبرتی برای دیگران میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس