هندبال

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت:​ هنوز هندبال ایران در بلاتکلیفی به سر می برد و این موضوع باعث شده تا بسیاری از باشگاه های قدرتمند را از دست بدهیم.

به گزارش مشرق، مهدی آزاد منجیری افزود: با وجود این که مدت هاست رئیس فدراسیون انتخاب شده است اما هنوز هندبال با مشکلات مالی و کمبود بودجه دست و پنجه نرم می کند و این موضوع روی همه مواردی که باعث می شود تا هندبال رشد کند تاثیر منفی خواهد داشت.

وی گفت: این مشکلات مالی کلان و سنگین است و همین مساله باعث شده تا شرکت ها از تیمداری در این بخش شانه خالی کنند و هندبال بیشتر در مسائل خود فرو برود اگر ریاست قوی و توانمند در راس فدراسیون بایستد مشکلات حل خواهد شد و حامیان مالی برای حمایت از تیم ها و بازیکنان اقدام خواهند کرد.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص شرایط این تیم برای حضور در هفته نخست رقابت های لیگ برتر اظهارداشت: در نخستین هفته لیگ باشگاهی 30 شهریور ماه، میزبان تیم پتروشیمی بندر امام هستیم. خوشبختانه فرصت کافی برای تمرین کردن در اختیارمان بود و بازیکنان توانستند در مدت زمانی که در کنار هم توپ زدند به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.

آزاد منجیری در ادامه یادآورشد: تمرین کردن بزرگترین مولفه تیم ماست و همین موضوع باعث شده تا هم اکنون هندبالیست های ذخیره هم به آمادگی و هماهنگی لازم دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد:​ متاسفانه برخی بازیکنان ما به علت حضور در اردوهای مختلف آماده سازی دچار مصدومیت های شدید شده اند به طوری که برای بهبودی و رهایی از مصدومیت باید مورد جراحی قرار بگیرند. به طور مثال مهرداد سم سامی دچار پارگی رباط صلیبی و مینیسک پا شده است، محمد قاسمی هم با پارگی عضلات شکمی دست و پنجه نرم می کند، طبق دستور پزشک معالج این 2 بازیکن باید مورد عمل جراحی قرار بگیرند.

سرمربی تیم والیبال نفت و گاز گچساران در ادامه یادآورشد: هنوز بودجه اختصاص یافته به تیم هندبال برای حضور در رقابت های لیگ برتر مشخص نشده است و مسئولان درصدد تعیین مبلغ دقیق آن هستند و به همین خاطر تیم را براساس بودجه فصل گذشته بسته ایم تا اگر زیادتر از آن بود نسبت به جذب بازیکن جدید در پست های مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهیم.

آزاد تصریح کرد: متاسفانه از آن جا که شرایط تیم ها در لیگ برتر امسال مشخص نیست و بسیاری از باشگاه ها از تیم داری انصراف دادند و همین مساله باعث شد تا اکثر بازیکنان ملی پوش و سطح بالای هندبال ایران روی زمین بمانند و هنوز تیم نداشته باشند، برخی از آن ها هم با باشگاه های خارجی قرارداد همکاری بسته اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس