کد خبر 772331
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
 دیدار تیم های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از صعود این تیم در جام حذفی گفت: بازی ندادن به تعدادی از بازیکنان باتجربه کار خوبی بود که منصوریان انجام داد.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درخصوص نتایج جام حذفی و برد استقلال مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم البته چمن مصنوعی کیفیت بازی را پایین می آورد و بازیکنان با توجه به اینکه عادت به بازی روی چمن طبیعی دارند، نمی توانند بر روی این زمین بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

وی افزود: استقلال با اتفاقاتی که برایش رخ داده بود و شرایط خوبی نداشت اما توانست مقابل گل گهر سیرجان به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده تا هم به دور بعد جام حذفی صعود کند و هم با روحیه ای خوب، خود را آماده دیدار برابر پارس جم جنوبی در لیگ برتر کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: کادر فنی که تنها دو بازی فرصت داشت تا بقای خود را تضمین کند، حالا به یک برد آن دست پیدا کرده و می تواند با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، پارس جم هم شکست داده و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

ورمزیار درخصوص نبود مجبتی جباری، جباروف و چند بازیکن دیگر در دیدار برابر گل گهر سیرجان گفت: به نظر من استراحت دادن به این بازیکنان خوب بود و جوانان استقلال توانستند همانند نیم فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشته باشند اما پارس جم جنوبی به مراتب تجربه بالاتری از گل گهر دارد و منصوریان کار درستی انجام داد و بازیکنانی مثل جباروف، جباری و وریا غفوری را آماده دیدار برابر پارس جم کند.

وی درخصوص دیدار پنجشنبه آبی پوشان برابر پارس جم هم گفت: این تیم که روز گذشته از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت، حالا تمام تمرکزش را بر روی بازی با استقلال گذاشته و می خواهد با این پیروزی مجدد به صدر جدول بازگردد و این می تواند به زیبایی های بازی بیفزاید.

پیشکسوت استقلال درخصوص سایر نتایج مرحله یک هشتم جام حذفی هم گفت: برخی تیم های لیگ برتری به خودشان باختند نه به حریف. آن هم به دلیل این بود که تیم  های لیگ یک و دو را دست کم گرفته و خود را  از پیش برنده می دیدند و همین غرور باعث شد تا نتوانند بازی همیشگی خود را ادامه داده و از گردونه رقابت ها حذف شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در پایان جام حذفی تیم هایی به فینال برسند که مستحق رسیدن به این عنوان قهرمانی هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس