پوتین

مشاور رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» هیچ‌گونه دعوتنامه‌ای از سوی رئیس‌جمهور آمریکا برای شرکت در نشست اصلاح ساختار سازمان ملل دریافت نکرده است.

 به گزارش مشرق، «یوری یوشاکوف» مشاور رئیس‌جمهور روسیه روز پنجشنبه (امروز) اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه هیچ‌گونه دعوتنامه‌ای از سوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای شرکت در نشست اصلاح ساختار سازمان ملل دریافت نکرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد، یوشاکوف در «اجلاس اقتصادی شرقی» در «ولادیووستوک» روسیه درباره شرکت پوتین در نشست اصلاح ساختار سازمان ملل گفت: «تا جایی که من می‌دانم، خیر».

این نشست قرار است پیش از مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شود. هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل در 12 سپتامبر در نیویورک آغاز به کار می‌کند.

«دمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین نیز چندی پیش در این باره به خبرنگاران اظهار داشت: «رییس جمهور برنامه‌ای  برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در سال جاری ندارد.»

ولادیمیر پوتین سال گذشته برای نخستین بار از سال 2005 به  این سو در مجمع عمومی سازمان ملل حضور یافت و درباره امور خاورمیانه سخنرانی نمود و از رویکرد توسعه ناتو انتقاد کرد.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد رکن اصلی، جهانی و مشورتی سازمان ملل متحد است و کلیه کشورهای عضو در مجمع شرکت دارند. این مجمع عمومی به طور منظم دوره‌های اجلاسیه سالیانه خود را از سپتامبر تا دسامبر یا ژانویه تشکیل می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس