کد خبر 771695
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
تیم پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ دلایل زیادی برای ایجاد تغییرات در ترکیب تیمش دارد و باید دید چه استراتژی مقابل گسترش فولاد در پیش خواهد گرفت.

 به گزارش مشرق، 48 ساعت بعد از دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه، برانکو پنج ملی پوش خود را تحویل گرفته تا راهی تبریز شود و جدال معوقه خود برابر گسترش فولاد را برگزار کنند. این در شرایطی است که سرخپوشان قادر به سود بردن از سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت و بشار رسن به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات، نخواهند بود.


برانکو به همین منظور احتمالا برای داشتن تیمی آماده در هر دو دیدار پیش رو مقابل گسترش فولاد تبریز و الاهلی عربستان با برنامه ریزی خاصی تفکرات خود را پیش ببرد.


فرصت نصیب بوژیدار می شود؟

درون دروازه پرسپولیس اکنون بیرانوند  را به عنوان شماره یک خود می بیند و بوژیدار البته به دنبال فرصتی برای خودنمایی در ترکیب این تیم است. حضور بیرانوند در ترکیب تیم ملی در روز سه شنبه نیز باعث شده تا احتمال سود بردن از بوژیدار افزایش یابد تا این گلر کروات در این فصل نیز احتمالا فرصت بازی به دست آورد.


سیدجلال نیست، همان زوج همیشگی
سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت، تیم را در سفر به تبریز همراهی نکرده تا زوج محمد انصاری و شجاع خلیل زاده که پیش از این چند بار برای سرخپوشان به میدان رفتند احتمالا در این بازی نیز به انجام وظیفه بپردازند. با این حال بعید نیست با توجه به حضور انصاری در تیم ملی برانکو همون دیدارهای تدارکاتی از ماهینی در کنار شجاع استفاده کند.


بال های راست پا؟
اولین گزینه برای دو سمت دفاعی سرخپوشان استفاده از حسین ماهینی و صادق محرمی است. البته در صورت استفاده از ماهینی در قلب دفاع، شایان مصلح در سمت چپ حاضر می شود تا اولین بازی فیکس خود را تجربه کند.


تاکتیک جدید در هافبک دفاعی
برانکو در دیدار برابر الاهلی عربستان و در دقایق پایانی از کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه به صورت همزمان استفاده کرد. ترکیبی که در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی نیز مورد استفاده قرار گرفت و توسط برانکو بررسی شده است. غیبت احتمالی محسن مسلمان به دلیل مصدومیت که به تازگی به تمرینات بازگشته نیز دلیل دیگری خواهد بود که برانکو روی این ترکیب و زوج بیشتر زوم کند.


فرشاد اینبار بدون مسلمان
بشار رسن و وحید امیری و محسن مسلمان نیز احتمالا در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار نگیرند تا فرشاد احمدزاده در کنار سیامک نعمتی اهداف این را برای نتیجه گیری در این بازی دنبال کنند. نعمتی که امید زیادی به ارائه عکلکردی درخشان در ترکیب سرخپوشان را دارد، باید دید در این تجربه فیکس موفق خواهد شد به نتیجه ایده آل دست یابد یا خیر.


آقای گل روی نیمکت
حضور ١٨٠ دقیقه ای در دو دیدار اخیر تیم ملی باعث شده تا او اکنون گزینه نیمک نشینی در پرسپولیس و استراحت برای بازیایی انرژی مقابل الاهلی عربستان باشد. مهدی طارمی که علیرغم تلاش زیاد موفق به گلزنی در دو جدال مقابل کره جنوبی و سوریه نشد، اکنون هدف اصلی خود در آقای گلی آسیا را در پیش گرفته و باید دید برای جدال برگشت مقابل الاهلی چه نقشه ای در ذهن خواهد داشت.


در غیاب طارمی، زوج خط حمله پرسپولیس را گادوین منشا و علی علیپور شکل خواهند داد. دو مهاجمی که در دیدار رسمی اخیر مقابل الاهلی و بعد از آن دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفته شده آتشبازی جالبی راه انداخته اند و باید دید این هماهنگی در این بازی چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.


ترکیب احتمالی:

بوژیدار رادوشووچ، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، شایان مصلح، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس