شکست محاصره دیرالزور

نیروهای متخصص یگان فنی و مهندسی در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ خودروی انتحاری تروریست ها را در مناطق آزاد شده کشف کردند و تاکنون ۲۶ خودرو را خنثی کرده اند.

 به گزارش مشرق، دو روز پس از شکست محاصره شهر دیرالزور، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت به عملیات خود در حومه غربی پایگاه ۱۳۷ برای تامین امنیت شهر ادامه می دهند و تلاش می کنند با پیشروی از محورهای مختلف از ضد حملات داعش و قیچی شدن جلوگیری کنند.

در جدیدترین پیشروی های میدانی، نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین توانستند با عقب راندن تروریست های داعش، پل مهم و راهبردی « الرقه» را در شمال پایگاه زرهی ۱۳۷ به کنترل خود درآورند. این پل از مهم ترین راه های انتقال نیرو و تجهیزات گروه تروریستی داعش به سمت غرب و شمال غرب شهر دیرالزور به شمار می آمد.

از سویی دیگر، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در غرب پایگاه ۱۳۷ موفق شدند مساحت ۱۷ کیلومتر مربع از جاده منتهی به غرب شهر دیرالزور را از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند. در این محور چند منطقه نظامی و خاکریزهای عناصر تروریستی هم به کنترل نیروهای مقاومت درآمد و پیشروی به سوی منطقه « وادی المحاش» ادامه دارد.

از محور ارتفاع « الصنوف» نیز نیروهای جبهه مقاومت در حال پیشروی به سوی پایگاه « الصاعقه» هستند؛ این پایگاه در شمال ارتفاع الصنوف واقع شده است؛ در صورت پاکسازی این ارتفاع، تروریست های داعش در محله های « بغیلیه و عیاش» از محور غربی محاصره می شوند.

به گزارش مشرق، نیروهای متخصص یگان فنی و مهندسی هم در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ خودروی انتحاری تروریست ها را در مناطق آزاد شده کشف کردند و تاکنون ۲۶ خودرو را خنثی کرده اند. نیروهای متخصص همچنین در عملیات خنثی سازی منطقه از تله های انفجاری کار گذاشته شده موفق شدند حدود ۱۱۰ مین و بمب را در محورهای مختلف کشف و خنثی کنند؛خبرها حاکیست، روند امداد رسانی به شهروندان ادامه دارد و ساعتی قبل ۹ تن مواد غذایی به شهر دیرالزور رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
    14 2
    هوررررراااااااااااااااااا ایول . اینه اینه . فک شون رو خرد کردند مدافعان حرم . بی بی سی الان ... "نماینده سازمان ملل: مخالفان اسد پیروز جنگ نیستند" خدا رحمت کنه شهید حججی رو برگشته دنیا خبر پیروزی اش رو مخابره کرد . ولا تحسب الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا .
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
    14 0
    مرگ بر داعش
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
      2 0
      مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا زاده داعش و تکفیری
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    1 0
    مرگ بر داعش کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس