کد خبر 771582
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
فیلم/ روزهایی که ضرغامی هم رئیس سیما بود هم خبرنگار

رادیکال‌ترین میهمانان هم در این برنامه مجبور می‌شدند به جای صحبت‌های شعاری و یکطرفه، رویکرد تخصصی و اقناع کننده انتخاب کنند و تا حد امکان دانش و تجربیات خود را در اختیار مخاطب بگذارند.

به گزارش مشرق،  عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

در برنامه جهان آراء از دو برنامه موفق تلویزیون یاد کردم. راز و نود.

برنامه راز که با مدیریت و اجرای آقای نادر طالب زاده از شبکه ۴سیما پخش می‌شد، از بهترین برنامه‌های حزب اللهی و انقلابی و با محتوای برجسته و سازنده بود که به دلیل تسلط مجری در استفاده صحیح از میهمانان هیچ محدودیتی در انتخاب و دعوت از آنان نداشت.

رادیکال‌ترین میهمانان هم در این برنامه مجبور می‌شدند به جای صحبت‌های شعاری و یکطرفه، رویکرد تخصصی و اقناع کننده انتخاب کنند و تا حد امکان دانش و تجربیات خود را در اختیار مخاطب بگذارند.

برنامه نود هم با مدیریت و اجرای آقای عادل فردوسی پور رویکردی کاملاً حرفه‌ای و جذاب نسبت به فوتبال داشت و به دلیل سبک متفاوت اجرای آن مورد مطالبه مشابه در سایر حوزه‌ها بود.

آقای فردوسی پور با دانش، استعداد و تسلط فوق العاده در این حوزه توانست میلیون‌ها مخاطب را به صورت فعال و مستمر با خود همراه کند.

شبکه‌های ماهواره‌ای و دیگر رقبا بارها تلاش کردند تا برنامه‌هایی مشابه نود تولید و جامعه‌ی وسیع علاقمندان به فوتبال را جذب کنند که هرگز موفق نشدند.

این دو برنامه، در واقع دو الگوی متفاوت از برنامه‌های موفق بود که بر اساس توانمندی و اعتماد مخاطبان به مجری برنامه جایگاه ویژه پیدا کرد.

سیاستگذاری و هدایت سازمانی مدیریت شبکه و گروه که چارچوب‌های اصلی را برای ارائه صحیح یک برنامه تعیین می‌کند، یکطرف و تسلط مجری و آزادی عمل او در این چارچوب‌ها در طرف دیگر مکمل یکدیگرند.

مردم باید احساس کنند که مجری قدرت مانور دارد و می‌تواند صادقانه و بیطرف با آنان تعامل نماید.

اینها پاسخ من به شبهه آزادی عمل نامحدود مجری‌های به اصطلاح سلبریتی در برنامه جهان آرا بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    2 12
    حجم پولی که در ورزش در ایران هزینه میشه نسبت به سرانه کشورهای توسعه یافته بسیار پایینه بخصوص در ایجاد زیر ساخت‌ها امکانات درآمد زایی ورزشگاه های مدرن حق پخش و...گرنه مطمئن باشید حداقل 10 میلیون نفر به مخاطب برنامه های ورزشی در ایران چه رسانه ای چه واقعی اضافه می شد و بخش زیادی از اوقات فراغت جوانان هم پر میشد
    • هادی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
      5 0
      همین الان هم حجم پول بسیار زیادی وجود داره و این افتخار نیست..یک هدررفت بودجه مملکت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس