کد خبر 771418
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
آرژانتین

سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار نظر عجیبی کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، اوله نوشت: تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین بامداد چهارشنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ونزوئلا یک بر یک مساوی کرد و با ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم ماند. خورخه سامپائولی پس از بازی گفت‌: می‌توانستیم با پیروزی در این بازی شرایطمان را بهتر کنیم و مشتاق برد بودیم. فوتبال این چنین است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم هر نتیجه‌ای را جبران کنیم. باید قدرتمان را بالا ببریم و اگر همچون نیمه نخست این دیدار بازی کنیم می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی آرژانتین افزود: زمانی که از لحاظ بازیکن برتری دارید اما نمی‌توانید در یک برهه زمانی مشخص پیروز شوید، عصبانی می‌شوید. اگر این اتفاق در ابتدای رقابت‌های مقدماتی رخ می داد شرایط متفاوت بود اما اکنون تحت فشار هستیم. امیدوارم این وضعیت باعث نشود آینده را از دست بدهیم.

سامپائولی در ادامه‌ اظهار کرد: اکنون در شرایط سختی قرار داریم و صعود به جام جهانی رویای ما است. حقیقت این است که با وجود برتری از دو بازی تنها دو امتیاز کسب کردیم. اکنون باید به رقابت خود ادامه‌ دهیم. باید از لحاظ تهاجمی قدرتمندتر باشیم.

سرمربی آرژانتینی در مورد انگیزه تیم گفت‌: ما برای این دو بازی به نحوی خود را آماده کردیم که انگار تنها دو بازی برایمان مانده است. بازی باید با اختلاف سه گل به نفع ما تمام می‌شد. تیم در نیمه دوم از هم گسسته بازی کرد. در یک ضد حمله گل دریافت کردیم وسپس قدرتمان را بیشتر کردیم و به دنبال گلزنی بودیم. باید نتیجه‌ بهتری کسب می‌کردیم. ما تنها به برد فکر می‌کردیم و انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتیم.

سامپائولی درباره حمایت هواداران اظهار کرد: دوست دارم هواداران همچنان از ما حمایت کنند. خیلی از مردم جهان دوست دارند آرژانتین در جام جهانی حضور داشته باشد. امیدوارم از ما حمایت کنند و بتوانند به ما در رسیدن به این رقابت‌ها کمک کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس