کد خبر 771372
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
بیرانوند

با ۲ گلی که تیم ملی خورد آمار خوب عناصر دفاعی تیم نیز از بین رفت.

به گزارش مشرق،‌ علیرضا بیرانوند و میلاد محمدی از جمله بازیکنانی هستند که کارنامه درخشانی در بازیهای ملی از خود به جای گذاشته اند.

علیرضا بیرانوند تا قبل از دیدار با سوریه در ۱۴ بازی ملی تنها ۲ گل خورده بود و ۱۲ کلین شیت داشت که هر ۲ دیداری که موفق به کلین شیت نشده بود دیدار دوستانه بود برابر دو تیم مقدونیه و مونته نگرو. در دیدار با سوریه بیرانوند به اندازه کل بازیهای ملی قبلی اش گل خورد و برای اولین بار هم در بازی ملی رسمی دروازه اش باز شد.

میلاد محمدی نیز تا قبل از این دیدار در ۱۰ بازی در ترکیب اصلی ایران قرار گرفته بود که در این ۱۰ بازی دروازه تیم ملی بسته باقی مانده بود که در بازی با سوریه برای اولین با حضور میلاد محمدی دروازه ایران باز شد

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    0 4
    بنده خدا ها قربانی سیاست شدند
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    7 1
    تیم سوریه یک سال هست که در اردو خارجی است. بر خلاف ایران کشور سوریه روی تیم فوتبالش با همه نداری خیلی خوب خرج کرده و نتیجه هم گرفته. حالا تصور کنید اگر از امروز ما لیگ مسخره را تعطیل بکنیم و کل تیم ملی را به اردو ببریم چه اتفاقی در جام جهانی می افتد؟ مگر اوضاع کشور ایران معمولی هست که تیم ما باید مثل تیم انگلستان فقط در روزهای فیفا کنار هم جمع بشوند تازه برخلاف انگلیسی ها هیچ تیمی هم با ما بازی نمی کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس