تروریست ها

آمریکا و همپیمانان آن در نتیجه پیروزی‌های ارتش سوریه و مقاومت لبنان در برابر تروریسم در تنگنا قرار گرفته‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه البناء لبنان، ایالت متحده آمریکا ائتلاف مبارزه با تروریسم را فرماندهی می کند. طی سه سال گذشته جنگنده های این ائتلاف حمله هایی را انجام می دادند که در این حمله های پایگاه های تروریست ها مورد هدف قرار نگرفتند. این به معنای آن نیست که واشنگتن نمی تواند مکان این پایگاه ها را مشخص و آنها را بمباران کند. بلکه آمریکا و همپیمانان آن در مبارزه با تروریسم و رهایی از خطرات آن جدی نیستند.

قابل توجه است که جنگنده های ائتلاف آمریکا در حمله به شهر الرقه سوریه غیرنظامیان، کودکان و زنان را هدف قرار می دهند. هر روز تعدادی از غیر نظامیان در این حمله ها کشته می شود. همچنین ائتلاف آمریکایی همزمان به حمله های داعش چندین بار پایگاه های ارتش سوریه را در دیگر مناطق مورد حمله قرار دادند. این نشان می دهد که وظیفه ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش به سردمداری آمریکا مبارزه با تروریسم و نابودی آن نیست. بلکه وظیفه این ائتلاف تامین پوشش هوایی برای گسترش دامنه قلمرو تروریسم است.

سیاست آمریکا در این زمینه ثابت است. این کشور از تحولات جرود القلمون غربی، عرسال، راس بلعبک و مناطق مرزی سوریه و لبنان آزرده خاطر است. پیروزی های مقاومت لبنان و ارتش سوریه و لبنان مانند نواختن سیلی بر صورت آمریکا است. این پیروزی ها بود که گروه های تروریستی را زمینگیر و وادار به تسلیم کرد.

از این رو، محاصره چند صد نفر از عناصر داعش و خانواده های آنها توسط آمریکا در بیابان های در راستای مبارزه با تروریسم قرار نمی گیرد. این افراد زیر محاصره و شکست خورد همه قوای خود را در نبردها از دست داده بودند و از سر ناتوانی تسلیم شده اند. از این رو، جلوگیری از رسیدن آنها به مقصد خود تلاشی برای کاهش فشار تنگنایی است که آمریکا و همپیمانان آن دچار شده اند. به ویژه این در شرایطی است که مشخص شده است آمریکا و همپیمانان آن در مبارزه با تروریسم جدی نیستند و ستاره مقاومت لبنان و ارتش سوریه و لبنان در تحقق پیروزی های پرشتاب و یکسره کردن نبرد علیه تروریسم در نبردها القلمون، عرسال و القاع و راس بعلبک درخشید.

آمریکا در بیایان تروریست هایی را محاصر می کند که در نبرد الجرود تسلیم شده اند. این محاصره این موضوع را منتفی نمی کند که آمریکا از تروریسم حمایت می کند. بلکه این موضوع ماهیت آمریکا را مشخص می سازد. این کشور تروریست ها شکست خورده را تعقیب می کند و این پیام حمایت آشکار آمریکا از تروریسم است. اما این پیام های حمایتی در میدان های نبرد گوش شنوایی ندارد. ارتش سوریه و همپیمانان آن پس از پیروزی های بزرگ در القلمون غربی و حومه حماه و حمص به شهر دیرالزور نزدیک شده اند. پیام های آمریکا برای نادانان است از این رو، پیام های پیروزی های میدان های نبرد از پیام های آمریکا در حمایت از تروریسم بسیاری قوی تر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    2 2
    الان شما دلواپس داعشیان در محاصره هستید؟بریزید تو خیابون براشون شمع روشن کنید
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
      3 1
      اونهایی که نگران داعش هستن نوچه های عردوغان و نوکران آمریکا هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس