کد خبر 771209
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
دندانپزشکی

رئیس سابق سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول سلامت بدون مهرورزی و همکاری جامعه پزشکی انجام نمی‌شد، گفت: اجرای این طرح اقدامات مؤثری را به همراه داشته است.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به فعالیت 50 ساله سازمان نظام پزشکی در کشور، گفت: طی 4 سال گذشته توجه به فرصت‌ها و تهدیدها فرا سازمانی در دستور کار سازمان نظام پزشکی قرار گرفت و برنامه استراتژیک 10 ساله نیز فراهم شد که انشاءالله نقشه راه همکاران ما خواهد بود.

وی با اشاره به تصویب مجموعه راهنمای عمومی اخلاق حرفه‌ای، گفت: صدور پروانه آنلاین نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته طی فعالیت بنده در سازمان نظام پزشکی بوده و در سال 95 بیش از 73 هزار پرونده مطب صادر شدکه 54 درصد آن مربوط به پزشکان عمومی و 31 درصد مربوط به پزشکان متخصص بوده است.

رئیس سابق سازمان نظام پزشکی ادامه داد: همچنین با همکاری قوه قضاییه و وزارت بهداشت مالکیت امضای دیجیتال انجام شد و صدور ویژه کارت‌های هوشمند نیز صورت گرفت که انشاءالله طی سال‌های آینده برای همه شاغلین حرف پزشکی این کارت‌های هوشمند صادر خواهد شد.

زالی به انعقاد تفاهم‌نامه سازمان نظام پزشکی ایران با سازمان نظام پزشکی آلمان و اتریش اشاره کرد و گفت: در این دوره نیز 200 شهرستان، هیأت مدیره مستقل در سازمان نظام پزشکی پیدا کرد و شورای ترویج اخلاق پزشکی نیز تشکیل شد.

وی در مورد اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح بسیار مؤثر بود و اقدامات زیادی در قالب آن انجام گرفت که باید توجه داشت که چنین دستاورد بزرگی بدون مهرورزی و همکاری جامعه پزشکی انجام شدنی نبود.

رئیس سابق سازمان نظام پزشکی از انتخاب دکتر فاضل به عنوان رئیس جدید سازمان نظام پزشکی استقبال کرد و گفت: امروز بسیار خوشحال هستم که فردی سکاندار سازمان نظام پزشکی شده که صلاحیت‌های زیادی دارد و من با آرامش خاطر سازمان را به دستان پرتوان آن می‌سپارم و از همه دوستان در جامعه پزشکی درخواست دارم همکاری‌های لازم را با ایشان داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس