کد خبر 771091
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان آخرین مصدوم از لشگر مصدومان استقلال بود که گویا مصدومیت این بازیکن خیلی جدی نیست و با فیزیوتراپی مشکلش حل می‌شود.

به گزارش مشرق، در روزهایی که مصدومیت تبدیل به یک اپیدمی در تیم استقلال شده تا تعداد آسیب دیده های این تیم آنقدر زیاد شود که بتوان گفت در استقلال همه مصدوم هستند مگر آن که خلاف آن ثابت شود، داریوش شجاعیان آخرین بازیکن آسیب دیده از لشگر مصدومان این تیم است که غیبت وی در بازی با گل گهر در جام حذفی قطعیت یافت.

در حالی که در خصوص مصدومیت این بازیکن گمانه زنی‌هایی صورت گرفت و حتی صحبت از آسیب دیدن رباط صلیبی این بازیکن بود، وی توسط تیم پزشکی استقلال تحت معاینه قرار گرفت تا مشخص شود این آسیب دیدگی تنها یک ضرب خوردگی از ناحیه زانو است که با چند جلسه فیزیوتراپی برطرف می‌شود. گرچه هافبک شیرازی آبی پوشان دیدار این تیم در جام حذفی را از دست داد، اما به احتمال فراوان برای بازی هفته پنجم تیم استقلال در شهر جم مقابل تیم پارس جنوبی مشکلی نخواهد داشت. 

نزدیک ترین دیدار تیم استقلال به بازی این تیم با گل گهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باز می‌گردد. دیداری که از ساعت ۱۷:۴۵ روز جمعه هفدهم شهریور در شهر سیرجان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس