کد خبر 770923
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
تصادف

بر اثر وقوع سه تصادف از شب گذشته تا صبح امروز در جاده های کشور 10 نفر کشته و 13 نفر مجروح شدند.

به گزارش مشرق، حسن نوری معاون عملیات اورژانس کشور با اشاره به وقوع نخستین تصادف در جاده سلماس به ارومیه، اظهار داشت: ساعت 21 شب گذشته وقوع تصادف میان یک دستگاه پژو 405 با خودرو سمند در جاده ارومیه سلماس رخ داد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد. 

وی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه 4 نفر کشته و سه نفر مجروح شدند که مجروحان به بیمارستان خاتم الانبیا سلماس منتقل شدند. 

نوری از تصادف مرگبار تریلی و پژو در جاده بندرعباس به میناب خبر داد و افزود: این حادثه در ساعت 22:48 دقیقه شب گذشته رخ داد که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. بررسی های اولیه نشان داد 4 نفر از سرنشینان پژو کشته و 4 نفر دیگر مجروح شدند که به بیمارستان محمدی بندرعباس انتقال یافتند. 

معاون عملیات اورژانس کشور با اعلام اینکه بامداد امروز تصادف مرگباری در جاده فریمان به مشهد رخ داد، تاکید کرد: این تصادف ساعت 3:14 بامداد امروز بین خودرو سمند و خاور رخ داد که متاسفانه دو نفر کشته و 6 نفر مجروح شدند. مجروحان این تصادف با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    0 0
    هر دم از این باغ بری می‌رسد. نیازی به جنگ نیست هر ماه و هر سال در ایران به اندازه ی یک جنگ تمام عیار انسان های بی گناه در تصادفات رانندگی کشته می‌شوند و آب از آب تکان نمی خورد.
  • عليرضا IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    0 0
    بابا بخدا نود درصد اين تلفات مال بي كيفيت خودرو هاي داخلي هست،خواهشا يه دقت بفرماييد به آمار ،پرايد ،پژو ،وانت نيسان اكثر تلفات با اين هاست ،خود روهاي ديگه اولا تصادفشون بخاطر كيفيت تجهيزات ايمنيش كمتره و هم اگرم تصادفي بشه فوتي نداره ،،، مثلا شنيديد لندكروز تصادف كنه و تلفات بده البته ميشه ها نه تووي سرعت صد كيلومتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس