کد خبر 770507
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
مرسدس

مرسدس بنز آلمان طیف متنوعی از خودروها را می سازد که حالا با میباخ G650 Landaulet جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، محصول خبرساز مرسدس بنز آلمان را می توان در زمره دست نیافتنی ترین خودروهای حال حاضر دنیا به شمار آورد که از حیث مشخصات فنی از سایر رقبای هم کلاس خود یک سر و گردان بالاتر است.

این خودرو اگرچه در کلاس آف رود یعنی مناسب برای کوهستان و جاده های صعب العبور ساخته شده اما فضای داخلی آن دسته کمی از لوکس ترین خودروهای حال حاضر بازار ندارد.

محصول جدید مرسدس بنز وزن خیره کننده 3.3 تن داشته و بیش از 5 متر هم طول دارد. ارتقاع چنین سازه متحرکی حدود دو متر است و با توان موتور 630 اسب بخار غرش چشمگیری در حین رانندگی دارد.

مهندسان مرسدس از موتور دوقلوی توربوی 12 سیلندی AMG برای G650 Landaulet استفاده کرده اند تا مجموعه تقریبا کاملی از ظرافت و قدرت را تحویل مشتریان ثروتمند خود بدهند.

این خودروساز آلمانی تنها 99 دستگاه از G650 Landaulet تولید می کند تا با این ابتکارعمل آن را در زمره خودروهای جاودان صنعت خودروسازی قرار دهد.

جالب اینجاست که یکی از این 99 دستگاه در جریان برگزاری مسابقات جایزه بزرگ بلژیک به حراج گذاشته می شود.

این خودرو که می توان آن را پرچمدار مرسدس بنز در عرصه خودروهای آف رو به شمار آورد با قیمت خیره کننده یک میلیون دلار به فروش می رسد و از این نظر باید پذیرفت که خرید آن برای هر علاقمند ثروتمند به خودرو هم کار ساده ای نخواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس