کد خبر 770479
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
متهم

تبهکاری که متهم است باطرح نقشه‌های ماهرانه، چهار زن را درخلوتگاه شیطانی‌اش مورد آزار و اذیت قرار داده و از صحنه تعرض آنها فیلم گرفته است، دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش مشرق، صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده به صورت غیرعلنی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی مستشار -حشمت‌الله توکلی- برگزار شد. متهم پرونده مردی 35 ساله است که پیش از این به جرم کلاهبرداری و پرداخت رشوه به زندان افتاده بود.

این مرد اوایل سال 94، در یکی از سوپرمارکت‌های تهران، گوشی زنی را به بهانه گرفتن تماس فوری امانت گرفت. این درحالی بود که قصد داشت به شماره زن دست پیدا کند. او با تلفن همراه این زن بسرعت به تلفن همراه خود زنگ زد تا شماره‌اش را به حافظه گوشی‌اش بسپارد. بدین ترتیب متهم چند ماه با این زن در ارتباط بود تا اینکه به تصاویر خصوصی‌اش دست پیدا کرد و با تهدید به انتشار آنها زن را به ویلایی دراطراف تهران کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد.

ضمن اینکه از جنایت سیاهش فیلم هم تهیه کرد. او پس از ازدواج زن جوان با تهدید به انتشار تصاویروی، به رابطه شیطانی‌اش ادامه داد تا اینکه سرانجام باعث طلاق و افسردگی قربانی‌اش شد. این درحالی بود که زن جوان به جای مراجعه به پلیس، ماجرا را برای یکی از دوستان صمیمی‌اش تعریف کرد و هر دو با متهم قرار گذاشتند تا پس از گفت‌وگو با این مرد فریبکار فیلم‌ها را از او پس بگیرند.

اما او زنان را به بهانه پس دادن فیلم‌ها به یکی از شهرهای نزدیک تهران کشاند و به هر دو تعرض کرد. ولی ماجرا به همین جا ختم نشد. هر دو زن این بار هم به پلیس مراجعه نکرده و موضوع را با دو دوست صمیمی دیگرشان در میان گذاشتند که چاره‌ای بیندیشند تا فیلم‌های ضبط شده‌شان از مرد شیطان صفت را پس بگیرند. اما شاکی سوم که زنی متاهل و دارای فرزند است، نیزبه بهانه گرفتن فیلم‌ها به خلوتگاه شیطانی کشانده شد و با تهدید به قتل، مورد تعرض قرارگرفت. ضمن اینکه زن دیگری هم ازاین تبهکارشکایت کرد.

سرانجام با شکایت زنان جوان، متهم دستگیر شد اما تاکنون، چه در بازجویی‌ها و چه در جلسه غیرعلنی دادگاه، به جرم خود اعتراف نکرده است. این مرد در جلسه دیروز دادگاه نیز مدعی شد بیگناه است. این در حالی است که چهار زن-شاکی- در جلسه دیروز دادگاه، جزییات آزار و اذیت این مرد را برای قضات تعریف کردند و همچنین حافظه گوشی تلفن همراه که حاوی تصاویر تجاوز به این زنان بود تسلیم دادگاه شد.

ضمناً مأموران، ویلایی را هم که متهم در آنجا به زنان تجاوز کرده بود را شناسایی کردند و آثار خراش ناشی از کشیده شدن ناخن‌های یکی از زنان روی دیوارهای، خانه نیز مشخص شد.

درپایان جلسه دیروز، قضات عالی رتبه شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران وارد شور شدند و قرار است بزودی رأی خود را درباره متهم صادر کنند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    88 8
    این درحالی بود که زن جوان به جای مراجعه به پلیس، ماجرا را برای یکی از دوستان صمیمی‌اش تعریف کرد و هر دو با متهم قرار گذاشتند تا پس از گفت‌وگو با این مرد فریبکار فیلم‌ها را از او پس بگیرند.///خواستن با دشمن مذاکره و تعامل بکنن و تنش زدایی بشه و به نتیجه برد-برد برسن
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
      7 19
      برو بابا کجارو به کجا کانال کشی کردی .
  • حیدر IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    37 15
    خاک بر سره هر چارتاشون...بیخود نیس که میگن ایرانی جماعت عقل ندارن
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
      5 2
      زن ها عقل ندارند. این 4 زن نشان دادند عقلشون به اندازه ی نصف که هیچ، به اندازه ی یک چهارم مرد هم نیست.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    7 26
    مشرق گردن خودت رو پل عبور دیگران نساز، چه لذتی از صادر شدن حکم اعدام میبری؟ تو قاضی هستی چرا قضاوت میکنی، چهار تا زن هم خودشون بی بند و بار نبودن مطمئن باش تن به این رابطه نمیدادند، خانمی که این گزارش ها را با آب و تاب و پیاز داغ نشر میکنی اگه جایی از،زندگیت از مردی یا مردهایی ضربه خوردی به فکر درمان باش، باور من اگه همه مرد های دنیا رو هم اعدام کنن تو آروم نمیشی
  • حمید ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    24 7
    به همین راحتی؟!. تلفنش رو گرفت و زنگ زد به خودش و چندماه با هم ارتباط داشتن و ...! بسه کنید تو رو خدا!. فریب زنان کدومه؟! شیطان فقط اون مردِ هست؟؟؟!!!!
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    27 4
    نمونه كامل و واضح ناقص العقل..
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
      1 1
      متاسفانه اینجا با شما موافقم، چقدر میتونستی ساده لوح باشند؟ چرا اصلا از اول ارتباط گرفته؟ چرا باهاش بیرون رفته؟ اینا خودشون مشکل دارند. اسلام بیخودی حد و مرز محرم نامحرم تعیین نکرده لطفا برید یاد بگیرید خانمها و آقایان!!!!
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    30 2
    برای پس گرفتن فیلم ها باهاش رفتن یه جای خلوت.عجیب نیست؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    19 4
    حالا این مرد بهش زنگ زده چطور زن شوهر دار چند ماه باهاش رابطه داشته و بهش عکس داده?! مجبور بوده جواب تلفن هاش رو بده? ! بعد هم داستانی عجیب تر ! ...غلط هاشون رو کردن بعد که افتضاح به بار میاد داستان سرایی میکنند
  • سید IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    17 5
    به قران قسم اگه یکی از اون زنها یه صاحب درست و حسابی داشت دو تیر میزد تو سر اون مرده و تمام.من پسری هستم که صدهابار ازم تلفن خواستن چه زن چه مرد.ولی هیچ وقت قبول نکردم.ناراحت میشن به درک اسفل السافلین.بذار بگن خسیس.شاید یارو مواد فروش بود.شاید قاتل شاید حرامیشمشرق منتشر کن
  • محمود IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    0 0
    اینا دیگه بدون تحقیق باید اعدام بشن تا بقیه حرامیها عبرت بگیرن.
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    1 0
    رفاقتهای بی اندازه که جای همه چیز را میگیرد و به قول معروف اینستاگرامی که چند تا زن جوان که تا به حال خودشونو دوستدار ادرنالین میدونن و دست به هر کاری میزنن که بگن ما نترس,هیجان طلب و زرنگیم اینجا هم هر کدوم ادعا کرده من ازش میگیرم و غلطی نمیکنه ولی... تازه اگر نگیم قضیه سرخره است که اینجا حال گیری نکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس