کد خبر 770283
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
وینگو بگوویچ

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعتقاد دارد که کیفیت فوتبال آسیا نسبت به سال‌های گذشته اُفت کرده است.

به گزارش مشرق، وینگو بگوویچ درباره عملکرد تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: همه چیز عالی بود و من باید به کی‌روش و بازیکنان تیم ملی تبریک بگویم که با قاطعیت به جام جهانی صعود کرده‌اند. این یک اتفاق بزرگ است و امیدوارم که ایران در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: من معتقدم که کیفیت فنی فوتبال آسیا نسبت به سال‌های گذشته اُفت کرده است و بسیاری از تیم‌های بزرگ و سرشناس دیگر کیفیت گذشته را ندارند. این مسئله در مورد استرالیا هم وجود دارد، همچنین در مورد کره جنوبی که می‌بینید نسبت به گذشته چقدر ضعیف شده است. عربستان هم چنین شرایطی دارد و حتی ژاپن هم نشانی از روزهای اوج خود را ندارد. متأسفانه کیفیت فنی تیم‌های آسیایی پایین آمده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا کیفیت فنی تیم ملی ایران هم پایین است، گفت: در فوتبال ایران مشکلات زیادی وجود دارد که به بحث  امکانات و ساختارسازی مربوط می‌شود. از طرف دیگر شاهد حضور ستاره‌هایی مثل کریم باقری، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و خیلی از ستاره‌های دیگر نیستیم. من معتقدم که کیفیت لیگ ایران پایین است و با این کیفیتی که لیگ برتر دارد نباید زیاد از کی‌روش انتظار زیادی داشته باشیم.

بگوویچ با تمجید از سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: کی‌روش یک مربی باهوش است و به خوبی توانست تفکراتش را در تیم ملی پیاده کند. به‌هر حال باید ببینیم او در چه شرایطی در فوتبال ایران مربیگری می‌کند و این را در نظر بگیریم که تیم‌های لیگ برتری چه کیفیتی دارند. آیا می‌توان گفت فولاد، سپاهان، استقلال تهران و خیلی از تیم‌های دیگر مثل گذشته در اوج هستند؟

سرمربی گل‌گهر با ابراز تأسف از شکست تیمش در بازی برابر مس کرمان گفت: ما نمایش چندان خوبی نداشتیم و در ابتدای نیمه دوم هم گل‌هایی خوردیم که کارمان را سخت کرد. باید خودمان را آماده بازی با استقلال در جام حذفی کنیم تا بتوانیم در آن بازی نتیجه بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    0 1
    کی‌روش واقعا آدم هوشمندی هست چون می دونه در جام جهانی نتیجه نمی گیره با این سبک بازی از الان داره موج سازی می کنه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس