کد خبر 770274
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کشتی

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: بخشی از تعهدات وزارت ورزش به فدراسیون کشتی پرداخت نشده است.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه مسئولان فدراسیون کشتی در روزهای اخیر از معوقه شدن بخشی از بودجه این فدراسیون از سوی وزارت ورزش خبر دادند؛ سید علی آقازاده، معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" اعلام کرد این ادعا صحت ندارد.


حمید بنی تمیم، نایب رئیس فدراسیون کشتی به صحبت های معاون وزیر ورزش واکنش نشان داد و گفت: متأسفانه بخشی از تعهدات وزارت ورزش که بیش از 3 میلیارد تومان می شود به فدراسیون کشتی پرداخت نشده است.


حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تعجب می کنم که با نامه نگاری هایی که از سوی فدراسیون کشتی با وزارت ورزش و جوانان شده است؛ اما سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش از آن اطلاعی ندارد.


وی تصریح کرد: بهرحال باز هم تأکید می کنم که طبق توافقنامه انجام شده بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی می باید حدود  ١٤ میلیارد تومان به فدراسیون کشتی پرداخت شود. براین اساس در شش ماه اول باید حدود 50 درصد از تعهدات این وزارتخانه نسبت به این فدراسیون تاکنون عملی شود (حدود ٧ میلیارد) که متاسفانه نشده و ما برای اعزام تیم ها به مسابقات جهانی با مشکلاتی روبرو شدیم. با توجه به حجم فعالیتهای سنگین پیش رو، انتظار می رود وزارت ورزش و جوانان هرچه زودتر به تعهدات خود در قبال فدراسیون کشتی عمل نماید.


بنی تمیم در مورد معوقات فدراسیون کشتی از کمیته ملی المپیک نیز اظهار داشت: معوقات فدراسیون کشتی از کمیته ملی المپیک نیز حدود یک و نیم میلیارد تومان است که البته گویا بودجه ای به کمیته المپیک برای پرداخت به فدراسیونها داده نشده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس