به گزارش مشرق به نقل از آفاق، م-س دو سال گذشته بر اساس آیین نامه 54 بیمه مرکزی اقدام به جذب بیش از 100 نماینده فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری کرد. افرادی که طی دوسال اقدام به فروش بیمه عمر کرده اند هرکدام با تاخیر طولانی در دریافت کارمزد خود مواجه بودند و به همین علت از ادامه همکاری منصرف شدند و البته این موضوع یکی از شگردها کلاهبرداری این شرکت بوده چرا که هر فرد که بیمه عمر دریافت می کند تا سه سال به نماینده فروش، کارمزد پرداخت می کند و بر این اساس با انصراف نمایندگان فروش از ادامه همکاری کارمزد های دوسال به حساب شرکت واریز شده است.
در حال حاضر مدیر عامل این شرکت، حقوق و کارمزد نمایندگان و پرسنل خود را به مدت سه ماه پرداخت نکرده است.
حال نکته جالب ماجرا این است که این فرد طی یک سال گذشته دارای مسوولیتی در انجمن کارگزاران بیمه بوده است و در حال حاظر در آستانه دریافت حکم قائم مقامی یکی از بیمه های بزرگ کشور قرار دارد.
مسئولان بیمه مرکزی حتما باید در انتخاب و یا شاخصه های انتخاب این افراد تجدید نظر کنند.