کد خبر 769815
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
فرگوسن

مارتین ادوارد، رئیس سابق منچستریونایتد مدعی شد که فرگوسن پیش از کسب سه گانه در فصل 99-1998، از سوی مدیریت باشگاه تهدید به اخراج شده بود.

به گزارش مشرق، پس از اینکه فرگوسن در فصل 98-1997 پس از آرسنال در رده دوم کار را به پایان رساند، اعتراضات بالا گرفت و به گفته مارتین ادوارد، او از سوی مدیریت باشگاه تهدید به اخراج شده بود و خودش نیز تمایل به استعفا داشت.

مارتین ادوار در این رابطه گفت:" ما جامی کسب نکرده بودیم و واقعا وضعیت خوبی نداشتیم. ما فکر می‌کردیم که تمرکز الکس از بین رفته و شهرت و علاقه او به اسب ها باعث شده حواسش خیلی به فوتبال نباشد. بنابراین احساساتمان را به او گفتیم و رولاند یک نامه نیز برای او ارسال کرد. پس از دریافت نامه، او سریعا خود را به ما رساند و با خشم و عصبانیت گفت:« اگر شما درباره من اینطور فکر می‌کنید، من استعفا می‌دهم.»

فکر نمی‌کردم انقدر عصبانی شود که برگردد و پاسخ ما را بدهد. خوشبختانه حق با او بود. او احتمالا با مشاورش هم مشورت کرده بود و متوجه شده بود که اگر استعفا بدهد پولی دریافت نخواهد کرد ولی اینها همه حدس و گمان من است. ولی جای نگرانی نیست.  با این حال سال بعدش ما سه گانه را کسب کردیم و خدا را شکر که او نرفت. الکس فوق العاده بود و موفقیت های بسیاری کسب کرد."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس