کد خبر 769809
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کی روش

حال که بازیکنان تیم ملی کار خودشان را کردند و انتظاری که مردم و مسئولین از آنها داشتند را به نحو احسنت انجام دادند آیا استحقاق این را نداشتند که در بازگشت مورد استقبال گرم مردم و مسئولین قرار بگیرند؟

به گزارش مشرق،‌ تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار سخت و نفس گیر مقابل کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه صبح امروز به تهران بازگشت.

 
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز پنج شنبه به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و توانست یک امتیاز از این بازی کسب کند.
 
 با وجود اینکه صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه قبل از این بازی مسجل شده بود اما مردان کی روش با تمام قوا مقابل کره حاضر شدند و با وجود اخراج سعید عزت اللهی و ده نفره شدن تیم چیزی از انگیزه مردان کی روش کم نشد وتا اخرین لحظه برای صعودی قدرتمندانه تر در سئول جنگیده و اجازه باز شدن دروازه تیم ملی را ندادند.
 
تیم ملی فوتبال کشورمان در این بازی علاوه بر کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه توانست رکورد گل نخوردن و نباختن خود را نیز حفظ کند وآن را به 12 بازی افزایش دهد.
 
 
حال که بازیکنان تیم ملی کشورمان کار خودشان را کردند و انتظاری که مردم و مسئولین از آنها داشتند را به نحو احسنت انجام دادند آیا استحقاق این را نداشتند که در بازگشت به کشورمان مورد استقبال گرم مردم و مسئولین قراربگیرند؟
 
 
این در شرایطی است که تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز در حالی به تهران بازگشت که به دلیل عدم هماهنگی در استقبال از طرف مسئولین هیچگونه تدارک خاصی برای آنها در نظر گرفته نشده بود. این ناهماهنگی ها در زمان های مختلف به تیم ملی ما خسارت و ضررهای متعددی از قبیل محرومیت،جریمه مالی و غیره وارد کرده و اینبارهم عدم هماهنگی برای یک استقبال ساده شاید باعث دلخوری فرزندان این سرزمین شود. استقبالی که در شان تیم ملی کشورمان نبود.
 
البته شاید ما همیشه عادت کردیم که با اما و اگرها، انتظار تا دقیقه 90 بازی آخر و کلی هیجان و استرس به جام جهانی صعود کنیم و به این نوع صعود مقتدرانه عادت نکرده ایم. شاید هم به همین خاطر است که از برگزاری یک مراسم استقبال آبرومند برای تیم ملی کشورمان غافل می شویم.
 
همین مسئله نیز باعث شد تا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان پس از ورود به ایران به دلیل عدم هماهنگی در استقبال از تیم ملی در فرودگاه، از حرکت غیر حرفه ای فدراسیون  فوتبال ناراحت شده و ناراحتی خود را نیز با پس زدن دوربین ها و میکروفون های خبرنگاران نشان دهد.  
 
حالا این امید می رود که دیگر فدراسیون فوتبال کشورمان از این ماجرا درس گرفته و حرکات غیر حرفه ای این چنین در این سطح از فوتبال را کنار بگذارد. چرا که این جوانان هرآنچه داشتند برای تیم ملی خرج کرده وبه آنچه که خواسته فدراسیون و مردم ایران بود رسیدند. از این رو حداقل انتظار بازیکنان و سرمربی تیم ملی از فدراسیون این بود که برای سپاس از زحمات آنها مراسم استقبالی که در شان و منزلت تیم ملی باشد برگزار کنند.

منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس