کد خبر 769728
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
درخشان

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از سمت سرمربیگری نفت استعفا نکرده‌ام، اما با شرایط به وجود آمده تیمی وجود ندارد که بخواهم هدایت آن را برعهده بگیریم.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص نشست امروزش (شنبه) با مسئولان باشگاه نفت تهران و آخرین وضعیت خود در این باشگاه اظهار داشت: وضعیت مشخص است و مسئولان باشگاه نفت به من اعلام کردند دیگر قصد تیمداری ندارند. گویا قرار است باشگاه به گروه دیگری واگذار شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه افزود: من از سمت سرمربیگری تیم نفت استعفا نکرده‌ام، اما با شرایط به وجود آمده تیمی وجود ندارد که بخواهم هدایت آن را برعهده بگیریم. الان نه تنها من، بلکه همه بازیکنان نفت بلاتکلیف هستیم. باید ببینیم گروه جدید که روی کار می‌آیند چه برنامه‌ای برای ادامه کار دارند.

وی در واکنش به طرح این پرسش که عصر امروز تیمش را تمرین خواهد داد یا خیر، گفت: از کدام تیم صحبت می‌کنید؟  فکر نمی‌کنم بازیکنی سر تمرین حاضر شود که من بخواهم به تمرین بروم. همان‌طور که گفتم همه ما بلاتکلیف هستیم و باید ببینیم آنهایی که روی کار می‌آیند چه برنامه‌ای برای باشگاه دارند. ضمن اینکه باید بگویم با باشگاه نفت قرارداد دارم و مالک جدید این باشگاه نباید حق و حقوق من را فراموش کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس