کد خبر 769535
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
جمال چاوشی

ملی‌پوش شنای کشورمان گفت: با وجود اینکه از ناحیه مچ دست آسیب دیده بودم اما تمرین‌هایم را ادامه دادم و خود را برای مسابقات رده‌های سنی و بازی‌های داخل سالن آماده کردم.

به گزارش مشرق، جمال چاوشی اظهار داشت: از اول خرداد ماه همراه مهدی انصاری تمرینات‌مان را به صورت متمرکز در استخر آزادی شروع کردیم. این اردو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مجارستان بود که متاسفانه پیش از حضور دراین رقابت‌ها از ناحیه مچ دست آسیب دیدم و به همین دلیل این رقابت ها را از دست دادم.

وی افزود: با وجود مصدومیتی که داشتم اما تمریناتم را متوقف نکردم. با پلاستیک گچ دستم را می‌بستم و تمرینم را در آب انجام می‌دادم. در حال حاضر هنوز مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده اما می‌توانم در مسابقات شرکت کنم.

ملی‌پوش تیم شنا ادامه داد: هفته آینده (چهارشنبه) عازم رقابت‌های رده سنی آسیا به میزبانی ازبکستان می‌شویم. رقابت‌های مهمی است که امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در ازبکستان به دست بیاوریم. بازیکنان اعزامی به این رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنند و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

چاوشی یادآورشد: پس از بازگشت از ازبکستان یک هفته فرصت ریکاوری داریم تا برای بازی‌های داخل سالن آماده شویم. حضور در رقابت‌های ازبکستان فرصت خوبی است تا تجربیات خود را بالاتر ببریم. اعزام ملی‌پوشان شنا به مسابقات بین‌المللی یکی از نیازهای اصلی ما به شمار می‌رود. چه بسا حضور در این رقابت‌های بین المللی با هفته ها تمرین در اردوها برابری می‌کند.

وی گفت: برای من مسابقات ازبکستان و بازی‌های داخل سالن فرقی ندارد. برای هردو مسابقه تمرین کرده‌ام و امیدوارم من و دیگر هم‌ تیمی‌هایم رکوردهای خوبی را در مسابقات پیش رو به ثبت برسانیم و مزد تلاش‌های‌مان را بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس