کد خبر 769201
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
فولاد خوزستان

هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان در نامه ای به رییس کمیته ای داوران فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، نسبت به ناداوری های بوجود آمده برای تیم فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان در نامه ای به رییس کمیته ای داوران فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، نسبت به ناداوری های بوجود آمده برای تیم فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر اعتراض کردند.

در متن نامه هواداران فولاد خوزستان آمده است:

جناب آقای فریدون اصفهانیان
باسلام
احتراما به استحضار می رساند که ما هواداران خوزستانی در گرمای بالای ٥٠ درجه، در مسابقات و تمرینات تیم محبومان شرکت می کنیم و از جوانانی که سرمایه ای فوتبال ایران عزیز هستند حمایت می کنیم.

ولی متاسفانه اشتباهات داوری در پنج هفته ابتدایی لیگ کاملا به ضرر ما بوده و همانگونه که مستحضر هستید در بازی با پیکان به گواه اکثر کارشناسان گل سالم تیم فولاد خوزستان مردود و گل خطا و اشتباه تیم پیکان به درستی اعلام می شود.

این در صورتی است که در سال گذشته در بازی رفت و برگشت تیم فولاد خوزستان با پیکان تهران و مربی ان داوران سهواً و یا عمداً اشتباهات تاثیر گذاری در نتیجه ای بازی داشتند.

ما جمعی از هواداران تیم فولاد خوزستان از شما جناب اقای اصفهانیان درخواست داریم تا در انتخاب داوران جوان که بی شک سرمایه ای فوتبال ایران هستند درایت بیشتر کنید و از شناختی که از جنابعالی و همکارانتان سراغ داریم مطمئن هستیم این مهم به ثمر خواهد نشست.

بی شک زحمات شما و همکارنتان جهت زیبایی های فوتبال این ورزش مهیج و نشاط اور که در میان جوانان این کشور جایگاه خاصی دارد جایی تقدیر دارد.

امیدواریم که شاهد فوتبال پاک و جوانمردانه باشیم و نگاه دلسوزانه ای شما را برای تمام تیم های حاضر در لیگ برتر شاهد باشیم.

با تشکر
جمعی از هواداران فولاد خوزستان

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس