کد خبر 76911
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۶

با خط خوردن وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری ایران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان 2011 پاریس مشخص شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس،عصر امروز و با برگزاری آخرین تمرین تیم ملی وزنه‌برداری ایران زیر نظر کوروش باقری، سرمربی تیم ملی ایران و با تصمیم وی احد سنجابی، وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان از جمع ملی‌پوشان خط خورد تا به این ترتیب ترکیب کامل تیم ملی وزنه‌برداری برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهانی ۲۰۰۱ پاریس مشخص شود.

به این ترتیب سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم و سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در فوق سنگین به همراه اصغر ابراهیمی و نواب نصیر شلال ترکیب تیم ملی ایران اعزامی به پاریس را تشکیل می‌دهند.

چهره تیم قهرمان مسابقات جهانی پاریس با احتساب امتیازات هر 8 وزنه بردار شرکت کننده مشخص خواهد شد، اما با توجه به اینکه این رقابت‌ها مرحله نهایی کسب سهمیه المپیک 2012 لندن نیز به شمار می‌رود هر کشور تا هفته گذشته فرصت داشت تا نام 6 وزنه بردار خود را به کمیته برگزار مسابقات اعلام کند تا با احتساب امتیازات آنها تکلیف سهمیه‌های المپیک مشخص شود.

بر همین اساس، سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم و سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در فوق سنگین 6 وزنه برداری بودند که کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نام آنها را به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد تا امتیازات این 6 وزنه‌بردار برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن برای تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان محسوب شود.

اولین کاروان وزنه‌برداری ایران متشکل از حسین رضازاده، رئیس فدراسیون، کوروش باقری سرمربی تیم ملی و سجاد بهروزی، وزنه‌بردار سبک‌وزن کشورمان بامداد فردا راهی پاریس می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس