کد خبر 768907
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
تصاویری از حال و هوای این روزهای حج

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمردرباره زائران بستری در مراکز درمانی گفت: 46 زائر دربیمارستان مرکز پزشکی درمکه و 12 نفر دیگر در بیمارستانهای سعودی بستری هستند.

به گزارش مشرق،  پیرحسین کولیوند درباره برنامه‌های پزشکی انجام شده برای حجاج کشورمان اظهار کرد: : با توجه به حضور زائران اهل سنت کشورمان از صبح امروز(چهارشنبه) در سرزمین منا، با استقرار پزشکان متخصص ، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به حجاج کشورمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه امکانات لازم درعرفات نیز پیش بینی شده است، افزود: در مشعر با استقرار دو دستگاه آمبولانس و پزشک آماده ارائه خدمات هستیم و بیمارستان صحرایی منا نیز فعال است.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمردرباره زائران بستری در مراکز درمانی گفت: 46 زائر دربیمارستان مرکز پزشکی درمکه و 12 نفر دیگر در بیمارستانهای سعودی بستری هستند و هیئت پزشکی تدابیر لازم را برای اینکه زائران بستری هم اعمال حج خود را انجام دهند، پیش بینی کرده است.

کولیوند به کاهش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی کشورمان در مدینه منوره و مکه مکرمه درمقایسه با سال 94 کمتر اشاره کرد و افزود: توصیه‌های لازم برای جلوگیری از گرمازدگی به زائران ارائه شده و مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به حجاجی که دچار گرمازدگی شوند آمادگی دارد.

وی همچنین از فوت دو زائر دیگر خبر داد و گفت: آقایان ولی ا.. آهنگر 79 ساله از کاروان 3007 استان مازندران و مختوم کمالی 63 ساله از کاروان 38052 استان گلستان نیز به‌دلیل ایست قلبی فوت کردند.

برپایه این گزارش با فوت این دو نفر ، تعداد زائران ایرانی که تاکنون درعملیات حج امسال دارفانی را وداع گفتند به ده نفر رسید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس