کد خبر 768671
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
بهروز منتقمی

شنیده‌ها حاکی از این است مدیر کل منابع انسانی وزارت ورزش قرار است سرپرستی فدراسیون را برعهده بگیرد.

به گزارش مشرق، بعد از انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، فدراسیون والیبال همچنان با سرپرستی داورزنی اداره می‌شود.

با انتخاب دوباره مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش به نظر می‌رسد داورزنی به فعالیتش به عنوان معاون ورزش قهرمانی ادامه خواهد داد به همین دلیل قرار است برای فدراسیون والیبال سرپرست جدیدی انتخاب شود. با توجه به در پیش بودن انتخابات و سپس معرفی کابینه، وزارت ورزش و جوانان ترجیح داد معرفی سرپرست برای فدراسیون والیبال را به بعد از استقرار تیم جدید دولت موکول کند و حالا با انتخاب مجدد سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان و تداوم همکاری وی با داورزنی به عنوان معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی، قرار است بزودی سرپرست این فدراسیون انتخاب شود. 

در حالیکه ها خبرها حاکی از آن بود که ضیایی نایب رئیس فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست آتی فدراسیون والیبال معرفی خواهد شد اما ظاهرا قرار است سرپرست جدید این فدراسیون از بیرون از بدنه فدراسیون انتخاب شود. 

شنیده‌ها حاکی از این است بهروز منتقمی گزینه سرپرستی فدراسیون والیبال است. وی قرار است در ابتدا به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان به جای خوش‌خبر راهی ژاپن شود. ملی‌پوشان کشورمان خود را برای شرکت در جام قهرمانان آماده می‌کنند. گفته می شود پس از پایان این رقابت ها منتقمی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون فعالیت خود را آغاز کند.

منتقمی پیش از این سابقه عضویت در هیات مدیره پرسپولیس و سرپرستی این باشگاه را بر عهده داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس