کد خبر 768494
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
دیدار طلاب مدارس‌ علمیه‌ی تهران با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب: حرف تازه معنایش این نیست که اگر گفته شد، همه دنیا آن را قبول کنند؛ بلکه معنایش این است که یک جریان جدیدی را در دریاچه عظیم فکربشری به وجود می‌آورد و موج‌آفرینی می‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه «صبح نو» در سرمقاله خود نوشت:

رهبر معظم انقلاب در دیدار با فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه «حرف نو» گفتن را نیاز دنیای امروز عنوان و تصریح کردند برای بشر امروز، اسلام حرف‌های مهم و جذابی دارد که اگر به گوش او برسد، به ویژه به نسل‌های جوان دنیا، یقیناً مورد قبول قرار می‌گیرد. در دنیایی که همه احساس سرخوردگی و یأس می‌کنند یا حکومت‌ها در اداره امور با مشکلات پیچیده و موج اعتراضات مردمی روبه‌رو هستند، بیان دیدگاه اسلام درباره انسان و اهمیت و جایگاه او یا نقش ملت‌ها در اداره امور سیاسی و تحقق مردم سالاری اسلامی، حتماً خریدار خواهد داشت و امیدها را به دین و نقش اساسی آن در زندگی احیاء خواهد کرد.

▫️ رهبر انقلاب، خود در این راه پیشگام و پیشتاز بوده‌اند. نامه‌هایی که ایشان خطاب به جوانان در غرب نوشتند و در باره واقعیت‌های اسلام ورای دستگاه تبلیغاتی غرب بیان کردند، خود نمونه‌ای موفق و مؤثر از بیان «حرف نو» با دنیای امروز است که علی القاعده باید این حرکت مهم و تأثیرگذار ادامه یابد و طلاب و فضلا با تجهیز خود در میدان گفت و گو با مردم و به ویژه جوانان در غرب یا هر نقطه دیگری که نیاز احساس می‌شود، وارد بشوند. طبیعتاً برای این هدف و منظور، بستری نیاز است که خوشبختانه فضای مجازی بستر آماده برای انتقال پیام را به راحتی در اختیار قرار داده و لازم است از این ابزار کارآمد و مفید برای ارتباط با ملت‌ها در اقصی‌نقاط عالم به خوبی بهره‌گرفت.

البته به تعبیر رهبری در دیداری که سال ٩١ با اساتید دانشگاه داشتند، حرف تازه معنایش این نیست که اگر گفته شد، همه دنیا آن را قبول کنند؛ بلکه معنایش این است که یک جریان جدیدی را در دریاچه عظیم فکربشری به وجود می‌آورد و موج‌آفرینی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس