کد خبر 768360
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
کامیابی نیا

کمال کامیابی‌نیا بعد از مصدومیت، تصمیم عجیبی گرفت که هنوز تاوانش را می‌دهد.

به گزارش مشرق، در این فصل هنوز آب خوش از گلوی کمال پایین نرفته. کامیابی‌نیا بعد از اعتصاب یک‌نفره در پرسپولیس، نیمکت‌نشینی‌اش تداوم پیدا کرد و حالا پیراهن تیم ملی را هم از دست داده است. کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت کتف، فصل را با نیمکت‌نشینی شروع کرد. برانکو منتظر بهبود کمال بود تا کمربند میانی تیمش را محکم‌تر کند. ولی یک تصمیم بدموقع از کامیابی‌نیا منجر به این شد که حالا کی‌روش هم روی او خط قرمز بکشد. 

مصدومیت کهنه

کمال فصل را به دلیل مصدومیت کتف، از روی نیمکت شروع کرد. مصدومیتی که از فصل پیش گریبان کامیابی‌نیا را گرفت و منجر به این شد که شروع فصل را از روی نیمکت استارت بزند. 

تحریم تمرین، تنبیه برانکو

هافبک جنگنده پرسپولیس آن قدر به کار برانکو می‌آید که سرمربی کروات از هفته سوم او را در ترکیب فیکس قرار دهد. کمال بعد از اولین هفته‌ای که در ترکیب اصلی قرار گرفت، دست به تصمیم عجیبی زد. کامیابی‌نیا تمرین پرسپولیس را تحریم کرد و با لباس شخصی در زمین حاضر شد. اتفاقی که خشم برانکو را به همراه داشت. برانکو به او اولتیماتوم ۲۴ ساعته داد تا تصمیم نهایی را بگیرد. هر چند که کمال خیلی زود از تصمیمش پشیمان شد و با تیم تمرین کرد، ولی برانکو او را تنبیه کرد. برانکو برای بازی با سیاه‌جامگان به کمال اجازه نداد حتی روی نیمکت بنشیند. برای بازی آسیایی مقابل الاهلی هم که بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس بود، برانکو حاضر نشد از تنبیهی که برای کمال گرفته دست بکشد. کامیابی‌نیا آن دیدار را هم روی نیمکت نشست و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. کمال حالا نیمکت‌نشین ربیع‌خواهی شده که از نظر فنی، کلاس به مراتب بالاتری از او دارد. ولی یک تصمیم اشتباه و تحریم تمرین منجر به این شد که از روی نیمکت بازی ربیع‌خواه را تماشا کند.

 تیم ملی از دست رفت

نیمکت‌نشینی کمال در پرسپولیس، پیراهن تیم ملی را هم از او گرفت. دوران مصدومیت و حواشی‌اش در پرسپولیس موازی شد با دوران بهبود روزبه چشمی. حالا امید نورافکن و روزبه چشمی آمادگی بالایی دارند. با توجه به این که تیم ملی هم صعودش به جام جهانی قطعی شده، کی‌روش ترجیح می‌دهد که از بازیکنان مستعد جوان بیشتری در ترکیب تیم ملی بهره ببرد. اتفاقی که باعث شد دو هافبک دفاعی استقلال، جایگزین کمال در تیم ملی شوند.

بازگشت نوراللهی

مدیران پرسپولیس در تلاشند که هر چه زودتر کارت پایان خدمت احمد نوراللهی را بگیرند. چیزی به پایان دوران سربازی نوراللهی نمانده و او می‌تواند از هفته هشتم برای پرسپولیس به میدان برود. هر چند که شنیده شده شاید این بازیکن از هفته ششم هم به میدان برود. چه کسی است که از علاقه برانکو به نوراللهی خبر نداشته باشد؟ برانکو همیشه پشت نوراللهی بوده و حالا با بازگشت این هافبک دفاعی، فضای برای بازگشت کامیابی‌نیا تنگ‌تر هم می‌شود. کمال دیگر فرصت اشتباه ندارد. با بازگشت احمد نوراللهی، شاید روزهای بد کمال ادامه پیدا کند. روزهای مصدومیت، تنبیه‌های برانکو، جانشینی ربیع‌خواه و حالا رقیب جدی‌تری به نام احمد نوراللهی. احمد برای کامیابی‌نیا حریف چغرتری از ربیع‌خواه است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    0 0
    از نظر فنی بهترین هافبک دفاعی لیگ هست جلوی نماینده عربستان هم ربیع خواه سوسک شده بود جلوی عربستانی ها وقتی که کمال آمد تیم برگشت..اصولا کیروش بیشتر دنبال بازیکنان دو رگه و اروپایی هست و اعتقاد چندانی به لیگ نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس